ceneo

piątek, 4 października 2013

Stolik do pokoju dziecięcego

Fajny co nie? A ten papier do rysowania szerokości blatu ... superrrr :) Szkoda tylko, że taki stolik to do dużego pokoju się nadaje, a nie do takiego przeciętniaka jak na polskie realia.

http://regiodom.pl/portal/wnetrze/meble/stolik-edukacyjny-do-pokoju-dzieciecego

W Wiki pokoju, raczej nie będzie miejsca na stawianie stolika na środku. I ogólnie ciężko będzie z kasą ... więc tak sobie wymyśliłam, że może byśmy jakieś stare meble wykorzystali, przerobili, odmalowali ... i stworzyli zestaw super mebelków :) I się rozmarzyłam znowu i już w głowie mebluję Wiki pokoik  :)

Macie jakieś doświadczenie w przerabianiu mebli? Możecie podrzucić jakieś strony, blogi gdzie piszą coś na ten temat? 

U mnie w głowie dopiero ta myśl zakiełkowała, więc jeszcze nic, a nic nie wiem o przerabianiu mebli, o farbach, wałkach, nóżkach, uchwytach ... Ale się nakręciłam :) 

21 komentarzy :

  1. śliczny stolik :) ale cena powalająca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tylko wiem gdzie taki papier można kupić- w Ikea za 9,99. Mamy i polecamy :)) Rolka jest wręcz nie do zużycia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Ikea dużo fajnych rzeczy, szkoda, że nie mamy w pobliżu tego sklepu.

      Usuń
  3. Napaliłam się na ten stolik, ale jak przeczytałam cenę, to mój zapał ostygł ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Mnie też taka cena za stolik studzi

      Usuń
  4. im dłużej patrz tym wydaje mi się zwykły. no co ma? blat, szufladki i 3 duze. i tyle kasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy właśnie te głębokie szuflady, zaczep do papieru ... całość jest fajna, ale cena robi swoje

      Usuń
  5. Fajny stolik, sama bym taki chciała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. sama właśnie "kupuję" stolik i krzesełko (najlepiej dwa) dla Janka i wiem jak to ciężko :)
    ten na zdjęciu jest super, ale nam też by się nie zmieścił (nawet za 10% tej ceny..) - myślę raczej o takim najprostszym jak IKEowy LACK ewentualnie SVALA... (rolkę MALA też już mamy, więc z papierem na blat problemu nie ma :P )
    super byłoby mieć znajomego stolarza - deska + cztery prostopadłościenne nóżki i... działa! - myślę, że do czasu, kiedy dziecko będzie dłużej siedzieć przy biurku (czyli dopiero za kilka lat), to wiele nie potrzeba
    ale wtedy chciałabym już takie z regulacją - jak tu - http://mebloweinspiracje.pl/meble-dla-dzieci/funkcjonalne-biurko-dla-dziecka (ale pewnie też będzie trudno...)
    a piękne przykłady renowacji możesz podejrzeć tu:
    http://drugiezyciemebelka.blogspot.com/
    ja tyle zacięcia niestety nie mam
    - najwyżej jak mi się LACK przez intensywne Jankowe używanie zużyje to zrobię tak - http://diy-kapi.blogspot.com/2013/02/renowacja-starego-stolika.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To regulowane biurko faktycznie fajne, ale póki co tak jak piszesz, starczy taki najprostszy stolik. Jak tak ostatnio myślałam o renowacji starych mebli też wrsja z oklejaniem (czyli chyba najłatwiejsza :)) przeszła mi przez myśl. Póki co muszę najpierw znaleźć meble do przerobienia :) wtedy zobacy się co dalej :)

      Usuń
    2. Z tym zacięciem to jest tak ... że kto wie, czy i u mnie nie skończy się na tym poście :)

      Usuń
  7. Ikea daleko? przecież tuż pod Gdańskiem - autostradą chwilka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby 2 godziny, ale naszym starym fordzikiem to aż strach

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie pomogę, ale życzę powodzenia w meblowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)