ceneo

sobota, 12 października 2013

Fototapeta

Ostatnio z Mężem rozmawialiśmy, o tym, że przydałoby się mieć w mieszkaniu fajną fototapetę, optycznie powiększającą pokój - dziś dostaję link od Niego, do takiego oto zdjęcia :)

http://regiodom.pl/portal/wnetrze/projekty-wnetrz/zdjecie-optycznie-powiekszone-mieszkanie

Fajne :) chciałabym umieć tak zaaranżować mieszkanie, by wpleść gdzieś taką lub inną tego typu fototapetę :)

Ciekawe jak to jest, wejść do pokoju i widzieć drogę do ... albo las, albo ... sama nie wiem co :)

30 komentarzy :

  1. O rany to jest super. Ja będę remontować mieszkanie i coś takiego by mi się przydało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ma w pokoju fototapetę z Nowym Jorkiem. Niesamowity efekt!

    + Ta jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Mąż proponuje do sypialni fototapetę z widokiem na Toruń :) i kto wie, czy się na to nie skuszę :)

      Usuń
  3. My mamy wodospad, jako fototapetę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś spędziłam tydzień na szukaniu fototapety. Poddałam się bo wybór jest zbyt duży a moje mieszkanie zbyt małe. Nie umiałam wybrać tej jednej najładniejszej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak patrzę w necie to też nie mogę się zdecydować, która najbardziej mi się podoba, ale póki co mam jeszcze sporo czasu na decyzję :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem taka fototapeta to super pomysł :) Muszę sama o czymś takim pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój syn ma w swoim mieszkaniu tapetę 5th Avenue - efekt fajny choć ja wolałabym zdecydowanie takie widoki jak ty tutaj prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co byś powiedziała o widoku na Toruń nocą? W sypialni taki mniej więcej widok http://www.google.com/imgres?imgurl=&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.mls.torun.pl%2Ffoto_torun%2Fpanorama.html&h=0&w=0&sz=1&tbnid=10b0xk49yH-kwM&tbnh=190&tbnw=265&zoom=1&docid=aNdx_J5ndxHxXM&ei=AfxaUvOtHurV0QWN84GgDg&ved=0CAIQsCU

      Usuń
  7. Świetny pomysł z fototapetą. A ta, którą wysłał Ci mąż jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry. Jak miło tutaj. Czytamy i zapraszam do nas.
    kasiulekkochany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, a właściwie dobry wieczór :) Piękną fotkę masz na blogu :)

      Usuń
  9. Fototapeta to super pomysł! Hmm może nawet ja o niej pomyślę :>

    OdpowiedzUsuń
  10. p[iękna kiedyś tak namietnie je oglądałam i kiedyś sobie sprawię cudo takowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu też sobie jakąś zrobię :) póki co to tylko oglądam, ale już nie mogę się doczekać momentu kiedy będę miała gdzie kleić takie cuda :)

      Usuń
  11. Jestem na etapie wykończenia domu, zastanawiam się nad wystrojem, więc fajna inspiracja. Powiększyłaby mały pokoik synka...taka droga do Nibylandii na przykład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja u córci to chciałabym jakąś tapetę przykładowo ze stumilowym lasem :)

      Usuń
    2. Edyta, czy ty masz bloga? Jeśli tak to zostaw adres :)

      Usuń
  12. No fototapeta w pokoju to ciekawy pomysł, a ta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko ta, w internecie pełno fajnych fototapet, tapet i ogólnie wszystkiego :) Szkoda, że człowieka nie stać na to, żeby tak raz do roku przykładowo zmieniać sobie zupełnie wystrój ;)

      Usuń
  13. Nie wiem, czy to ostatnio jakaś moda, ale sama myślę o fototapecie "optycznie powiększającej" :)
    Powodzenia w realizacji planu, bo efekt świetny (gust małżonka także)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny dekor (tapeta). Napisz, proszę, gdzie można taką tapetę zakupić? Pozdrawiam - Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne rozwiązanie powiększające przestrzeń pomieszczenia - w necie jest tego sporo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne :) Jeszcze nie mam na ścianie, ale do salonu waham się między tymi http://www.dekoracjenawymiar.pl/135/fototapety/do-salonu lub tymi http://agatonstudio.pl/72-fototapety-do-salonu

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na wykorzystanie pustej ściany. Muszę kupić sobie taką fototapetę do mojego pokoju. Świetny blog i mam nadzieję, że znajdę tu jeszcze więcej inspiracji do mojego domu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)