świąteczny

Rotator

sobota, 2 listopada 2013

KONKURS LISTOPADOWY

Żeby tradycji stało się zadość i w tym miesiącu ogłaszam konkurs :)

pan pierdziołka spadł ze stołka, candy

Tym razem wykazać będą musiały się Wasze dzieci :)
Tym razem zwycięzcę wyłonicie Wy Czytelnicy mojego bloga :)


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE:
  1. Należy w komentarzu zgłosić chęć udziału, podać swój e-mail, wysłać pracę konkursową na maila yllla@interia.pl
  2. Należy mojego bloga dodać do obserwowanych lub polubić moją stronę na facebooku
  3. Miło mi będzie również, jeżeli zamieścicie baner na blogu/stronie lub udostępnicie link do tego posta na facebook/ nk/ google+ 
Dla ułatwienia, skopiujcie i uzupełnijcie:

                                                     Zgłaszam chęć udziału w konkursie
                                                     Mój e-mail:
                                                     Obserwuję jako/ Polubiłam/em jako:
                                                             


ZADANIE KONKURSOWE:

WYKONANA PRZEZ DZIECKO PRACA PLASTYCZNA PRZEDSTAWIAJĄCA PANA PIERDZIOŁKĘ
technika dowolna
maluchom mogą pomóc osoby dorosłe
proszę przesyłając mail ze zdjęciem pracy napisać imię dziecka i jego wiek



REGULAMIN
  1. Organizatorką konkursu jestem ja Yllla, autorka bloga "Co w głowie piszczy".
  2. Nagrodą w konkursie jest książka: "Pan Pierdziołka spadł ze stołka" 
  3. Nagrodę wysyłam na polski adres. 
  4. Konkurs trwa od 02.11.2013 - 15.11.2013 do godziny 23:59
  5. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze głosowania, które odbędzie się w dniach 18.11.13 do 30.11.13
  6. Wyniki zostaną ogłoszone do  05.12.2013 roku.
  7. Na adres zwycięzcy będę czekać do 10.12.2013. Jeżeli zwycięzca w określonym terminie nie poda adresu, nagroda przepada.
  8. Nagrodę wyślę  niezwłocznie po otrzymaniu adresu. 
książka dla dzieci
Zdjęcie z książeczki "Pan Pierdziołka spadł ze stołka"


Pierwszy raz organizuję taki konkurs, więc mam nadzieję, że wszystko wypali :) W skrócie, będzie wyglądało to tak:
W dniach od 02.11.13 do 15.11.13 należy zgłosić się do konkursu oraz przesyłać pracę konkursową na maila yllla@interia.pl. Następnie wszystkie przesłane mi prace opublikuję w poście i w dniach od 18.11.13 do 30.11.13 odbędzie się głosowanie. Głosować będzie mógł każdy, ale każdemu przysługuje tylko jeden głos. Wygra oczywiście autor pracy, która dostanie najwięcej głosów :)

15 komentarzy :

  1. Mam mieszane uczucia, pewnie się zgłoszę, bo moja córka ucieszyłaby się z tej książeczki, ale obawiam się, że nikt nie zagłosuje oprócz mnie samej, nikt z mojej rodziny nie ma konta google a znajomi też słabo. A w takich konkursach każdy głosuje na swoje. Może lepiej byłoby gdyby na przykład 3 lub 5 prac z największą ilością głosów przechodziło do finału, a potem losowanie, lub ty, jako organizator wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasady ogłosiłam i nie chciałabym już ich zmieniać, trudno poszły. Ale przy kolejnych konkursach wezmę pod uwagę to co napisałaś.

      Usuń
  2. A i czy na przykład na blogu lub Fb można prosić o głosy? Czy traktujemy to jako nieuczciwość i to będzie zabronione?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic przeciwko temu, a nawet jestem za tym, żeby osoby biorące udział w konkursie, prosiły o głosy przykładowo na blogu czy fb. Dzieciom wsparcie się należy :)

    Wiadomo, że 2 latki nie narysują, ba nawet nie pokolorują narysowanego przez dorosłego obrazka, tak ładnie jak 4latki. Dlatego też prosiłam o podanie wieku dziecka, żeby głosujący wzięli to pod uwagę

    OdpowiedzUsuń
  4. ok, wszystko jasne, zabieramy sie do roboty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ej,a chciałam się zgłosić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. myślę, ze podobnie jak Joanna J na nagrodę nie may co liczyć, ale może uda się J. namówić na rysowanie i wtedy penie coś prześlemy - w końcu czemu nie?
    (a narysować chyba trzeba pana PierdziołkĘ - literówka?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :) dzięki

      Mama daj Jankowi szansę :)

      Usuń
    2. Dałam - wysyłam nasza pracę (pomysł mój, wykonanie Janka)!

      Zgłaszam chęć udziału w konkursie
      Mój e-mail: saligia11@wp.pl
      Obserwuję jako: mamajanka

      Usuń
  7. Życzę powodzenia zgłaszającym się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o muszę mojemu powiedzieć, na pewno coś będzie tworzył :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałam się zgłosić:
    Zgłaszam chęć udziału w konkursie
    Mój e-mail: iaera@poczta.fm
    Obserwuję jako/ Polubiłam/em jako: Joanna J

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam chęć udziału w konkursie
    Mój e-mail: eliza.siudowska@op.pl
    Obserwuję jako: Eliza K

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszamy się do konkursu
    mój e-mail agnieszkamiszewskawp.pl@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mamy w swoim zbiorze tą książeczkę :) więc nie będę zachłanna :) a książka jest super

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)