ceneo

środa, 26 czerwca 2013

Łóżko dla dziecka



Nie mogę doczekać się momentu kiedy zamieszkamy w nowym mieszkaniu. Dziś znowu przeglądamy strony z meblami :) Przeglądamy to znaczy ja i Wiki :) I znowu łóżeczka w pierwszej kolejności:

Wiki spodobało się to:

http://www.e-sciany.pl/zdjecia-scian/2884,pomysl-na-lozko-dla-dzieci/15271,pomysl-na-lozko-dla-dzieci
Takie też by jej pasowało :) szczególnie ta zjeżdżalnia :) 

http://www.wnetrza.webzine.pl/lozka-pietrowe-dla-dzieci-4/
Fajne i jedno i drugie i wiele innych :) Niestety, jak już będziemy kupować łóżko, to takie z którego Wiki będzie mogła trochę dłużej korzystać, więc nie będzie to łóżko-pies, ani łóżko ze zjeżdżalnią (takie to nie wiem, czy w ogóle by się zmieściło w jej przyszłym pokoiku) Będzie raczej coś tego rodzaju:

http://domtrendy.pl/lozka-pietrowe-2/
albo coś jeszcze prostszego.

Jakie łóżko kupiliście? planujecie kupić dziecku? Łóżko-zabawkę, czy raczej bardziej praktyczne i przewidziane na dłuższy okres użytkowania łóżko?

15 komentarzy :

  1. Łóżko- pies jest fajne, ale nie na długie lata. Łóżko nr 2 i 3 jest super! Mi szczególnie podoba się właśnie nr 3 (bardziej dla starszego dziecka), ale wierzę, że dziecku bardziej przypadnie do gustu łóżko ze ślizgawką. Pamiętam jak z kuzynami jak byliśmy mali próbowaliśmy robić ślizgawkę, albo skakaliśmy z łóżka piętrowego na poduszki na ziemi. Super zabawa ;) A czy ta ślizgawka nie jest przypadkiem odczepiana? Bo wtedy jakby już Wiki wyrosła ze ślizgawki przy łóżku, to można by było ją odczepić i wtedy by miała normalne łóżko piętrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jest faktycznie odczepialna ta ślizgawka :) kwestia tego, żeby w pokoju dało się ustawić to łóżko :) Wiem, że Wiki byłaby zachwycona :)

      Usuń
  2. Mi podobają się oferty łóżek ze strony:
    http://stol-dar-stolarstwo.pl/nasza_oferta.html

    Są i fajne piętrowe i tapczany, z drewna. My jeszcze nie mamy, ale w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mamy jeszcze sporo czasu na wybór łóżka dla Wiki, ale ciągnie mnie ciągle do oglądania ...

      Przejżałam łóżka, o których wspominałaś i faktycznie ładne są :) ciekawe jakie są trwałe, znaczy jak są wykonane. Ceny nawet nawet :)

      Usuń
    2. Solidne są, u znajomych widziałam na żywo. A ceny faktycznie korzystne.

      Usuń
  3. Ja miałam z Martyną wysuwane, tzn. zajmowało jedno miejsca, a na noc się jakby spod spodu wysuwało nowe i było dwa, bo piętrowego rodzice nie chcieli kupić :D To 3 jest bardzo ładne, z boku szpargałki pochowasz, a na drugie dziecko, jak znalazł potem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z myślą o drugim maluchu, takie piętrowe chodzi mi po głowie :) Chodź dobra przyznam się: po prostu ja sama w dzieciństwie chciałam piętrowe łóżko, wyobrażałam sobie ile to można zabaw wymyślić na takim łóżku :)

      Usuń
  4. Dziecku? Kochana, ja bym sama chciała którekolwiek z tych łóżek!!! Ale czad! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha właśnie póki co to oczywiście ja bardziej chcę niż Wiki i niż jej tatuś :)

      Usuń
  5. Jakie fajne jest to zwierzęce, ale mało praktyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FAkt mało praktyczne, a ja do praktycznych ludzi należę :)

      Usuń
  6. Zawsze podobały mi się piętrowe łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :) Sama takiego nie miałam, więc może moje dzieci dostaną :)

      Usuń
  7. Uważam że lepiej postawić na prostotę i praktyczność. Gdy planuje się liczną rodzinę lepiej zainwestować w łóżka piętrowe (najlepiej tanie bez żadnych dodatków , bo za bajery się płaci zdecydowanie więcej) , takie łóżka świetnie pasują do kolonialnego stylu i są praktyczne (2 ludzi w cenie 1 miejsca) , fajne (na górze fajniej się śpi) i przytulniejsze (na górze jest cieplej) Ps. radzę do tego dodać czerwoną farbę jeśli łóżko ma być w ciemnym lub słomkowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)