świąteczny

Rotator

sobota, 15 czerwca 2013

Puzzle drewniane

Ostatnio ulubioną zabawką Wiki są puzzle. Jak widać poniżej przedstawiają one piękny obrazek: są tygrysy, lwy, misie, słonie, żyrafy z długimi szyjami, hipopotamy taplające się w wodzie, zebry i ptaszki. Całość bardzo kolorowa, przyciągająca wzrok dziecka. 


Puzzle wykonane są z drewna, dzięki czemu dłużej będą służyć maluchowi. Przednia strona puzzli jest pomalowana i dzięki temu gładka. Niestety z tyłu deseczka nie została polakierowana i przez to haczy.



Jakie korzyści daje zabawa puzzlami?

Układanie puzzli ćwiczy precyzję i spostrzegawczość dziecka, rozwija zdolności manualne, wspiera rozwój wyobraźni przestrzennej. Uczy rodzajów zwierząt.  Układanie puzzli to przyjemna forma spędzania czasu z dzieckiem.


Tak właśnie wyglądają puzzle od drugiej strony. Mogłoby być lepiej.


8 komentarzy :

  1. Ale fajne:) Widziałam już taki typ gdzieś, bardzo poręczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Maluch bardzo lubi puzzle z "cypkami", ale woli takie, które mają pod spodem jakieś tło. Tego typu układanki też mamy, ale Maluch nie zawsze ma na nie humor :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne są te puzzle, lepsze, niż te takie ,,normalne"

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, ja je kupowałam hurtowo w biedronce, służyły długo i chyba były lepsze jakościowo od tych tutaj, szczególnie z tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedronka ma fajne zabawki, a te puzzle Wiki bardzo lubi. Mamy teraz kolejne biedronkowe puzzle też świetne :) Niedługo o nich napiszę. Jeżeli chodzi o ten tył, może akurat moja sztuka taka się zdarzyła. Trudno powiedzieć. Mam jakiegoś pecha takiego, że zazwyczaj trafiam ostatnie sztuki, być może to też był taki przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy dokładnie te same i Julka (21 mies) bardzo je lubi i mimo że szybko dopasowuje do odpowiednich miejsc, często po ni sięga. A nasze z tyłu są gładkie, to może Wasze egzemplarz taki, ja Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Super puzzle

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)