świąteczny

Rotator

piątek, 22 listopada 2013

Zdrapka "Kopalnia szmaragdów" - wygrałam!

Znowu nie powstrzymałam się i kupiłam zdrapkę :) Tym razem była to KOPALNIA SZMARAGDÓW. I znowu drapałam pełna nadziei, że chociaż kilka tysięcy wpadnie - tak na meble kuchenne i sprzęt przykładowo :)  I ...

kopalnia szmaragdów

I znalazłam szmaragd :)


kopalnia szmaragdów

 Szkoda tylko, że przy cyfrze, którą trafiłam zabrakło chociaż tych 3 zer :( 

kopalnia szmaragdów

Mówi się trudno i próbuje dalej. Wygrane 5 zł. wymienię na kolejne zdrapki :) 

10 komentarzy :

  1. GRATULUJĘ wygranej :)
    Podobno nie powinno inwestować się wygranej na kolejne losy.

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że jakaś większa sumka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za te 5 zł to kup sobie czekoladę albo książeczkę w kiosku dla malucha ;-)
    Naprawdę wierzysz,że w tych zdrapkach są grube tysiące do wygrania? To są kolorowe i błyszczące kartoniki do naciągania ludzi.Masa tego musi być pusta, żeby im się zwróciły te sporadyczne wygrane, no i to twórcy tego zarabiać na tym chcą, a nie rozdawać kasę społeczeństwu.
    Brzmi sceptycznie, wiem. ale to tak samo jak z smsami wyślij "tak" albo odpowiedz na pytanie typu"czy trawa jest zielona" na numer... a masz szanse wygrać cuda wianki, tylko po drodze szereg kroków polegających na opróżnianiu konta abonenta, czy też zasobów na karcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, też myślę, że takie zdrapki nic nie warte. już chyba lepiej totka, tam są przejrzyste zasady.Chociaż sama nie gram. Ja zawsze myślę, że wygrywających zdrapek, to oni nie drukują.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lepszy wróbel w garści... Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie to, że wierzę, ale lubię się łudzić :) i myślę, takie 2 zł wydane na zdrapki raz na miesiąc albo dwa, nie zaszkodzi mi :) naszczęście nie wpadam łatwo w nałogi :) kupię Wiki skarbonkę :) i te 5 zł wrzucę.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)