świąteczny

Rotator

czwartek, 14 listopada 2013

Wygrałam bilety do kina :)

Kto ostatnio oglądał w kinie jakiś dobry film? Co mi polecicie? 

Jakiś czas temu, wzięłam udział w konkursie na stronie weltbild.pl - nie wiedząc, że taki konkurs trwa. W każdym razie opublikowałam swoją recenzję książki i za jakiś czas dostałam maila:


:) :) :) miło zostać docenioną :) :) :)

Kody do mnie już dawno temu dotarły, ale jakoś ciągle coś wypada, albo brakuje czasu, żeby wybrać się do najbliższego multikina, które jest w Bydgoszczy. Jednak jest szansa, że w sobotę w końcu pojedziemy :) Musimy tylko jeszcze opiekę dla Wiki zorganizować :) 

W każdym razie, wracam do pytania: jaki film polecacie? 

14 komentarzy :

  1. szkoda że nie w Cinema, zawsze bliżej :) ja kiedyś na Empiku 100 zł wygrałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale radochę mam i tak :)

      aaa 100,- to w ogóle fajnie wygrać :) zaraz bym ją wymieniła na książki czy coś dla Wiki :)

      Usuń
  2. Gratulacje! CO do filmu to nie podpowiem bo ostatni raz w kinie byłam w 2009 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba nawet ja byłam stosunkowo bardziej niedawno w kinie :)

      Usuń
  3. Gratuluję, ech przy dzieciach... nawet nie wiem co wyświetlają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, stąd to pytanie :) liczyłam na to, że inni częściej oglądają filmy na "dużym ekranie" :)

      Usuń
  4. Gratulacje!
    Może "Carrie" jeśli jeszcze grają w kinach ? :) Osobiście nie oglądałam, ale nie mam zbytnio co polecić.. Sama wybieram się za nie długo na "W pierścieniu ognia" (druga część) C:

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje i życzę udanego seansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) Ja w kinie bywam od wielkiego dzwonu, bo za dużo przygotowań do wyjścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. https://twojvod.pl/filmy/proceder/ - polecam mega film !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)