ceneo

wtorek, 27 maja 2014

Kampania reklamowa obuwia dziecięcego BARTEK

W ubiegłym tygodniu pisałam o kampanii reklamowej obuwia dziecięcego BARTEK ("Ile można powiedzieć przez buty Bartek) i pokazałam Wam  pierwszy filmik z trzyczęściowej serii reklam (wcześniejsze filmiki). W filmiku tym, widzimy jak kobieta znajduje na stole piękne buciki firmy BARTEK. Zostawił je tam, jej mąż,  który w ten pomysłowy sposób chciał powiedzieć "żono, zróbmy sobie dziecko" ;) I co dalej? Cóż, brzuszek żony zaczął bardzo szybko rosnąć. W momencie kiedy mąż wrócił do domu, kobieta była już na oko w ostatnich tygodniach ciąży :) Zobaczcie jak zareagował mąż :)




Miłego oglądania :) 

Ja tym czasem idę mierzyć nóżkę Wiki i jak mi się uda to zamówię jakieś ładne i wygodne butki Bartek :)

***
Zobaczcie jakie śliczniutkie butki zamówiłam :) 

buty bartek

3 komentarze :

  1. moje buty dziś doszły! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa kampania reklamowa. A reklamowany produkt także, świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)