świąteczny

Rotator

niedziela, 5 sierpnia 2012

Marzenie o pracy

Marzy mi się taka praca, w której będę miała swoją działkę, za którą będę sama odpowiadać, którą będę w stanie ogarnąć. 

Marzy mi się taki bałagan, w którym będę potrafiła się odnaleźć, bo będzie to mój własny bałagan, możliwy do ogarnięcia.

Marzy mi się kraj, w którym nie będę się bała zmieniać pracę, w poszukiwaniu tej, która będzie dla mnie najbardziej satysfakcjonująca. 

Hmm marzenia nie do zrealizowania, bo przecież u nas ciężko o znalezienie jakiejkolwiek pracy :(

5 komentarzy :

  1. Niestety :/ z pracą jest bardzo ciężko. Chcą wyuczonych młodych(!) ludzi z 30 letnim doświadczeniem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej to założyć własny biznes ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety jest tak jak napisała Słodko Gorzka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, cieżko jest znaleźć naprawdę świetna prace, a przecież spędzamy tam polowe życia, powinna dawać nie tylko kasę ale i satysfakcję,po prostu cieszyć. Pozdrawiam,miłego popoludnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałabym zmienić pracę i też trochę się boję... Ciężkie czasy ostatnio się porobiły:/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)