świąteczny

Rotator

poniedziałek, 8 lipca 2013

KONKURS, lub jak kto woli CANDY

Jest to mój pierwszy konkurs więc proszę o wyrozumiałość :)


ZASADY
  1. Organizatorką konkursu jestem ja Yllla, autorka blogu "Co w głowie piszczy".
  2. Nagrodę stanowią 3 książki: "Basia, Franek i pielucha", "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota", "Ocaleni z XX wieku".
  3. Konkurs przeznaczony jest dla osób mieszkających w Polsce. 
  4. Konkurs trwa od 08.07.2013 - 26.07.2013 roku.
  5. Zwycięzców będzie 3, wyłonieni zostaną w drodze losowania, a "maszyną losującą" będzie mój Mąż.
  6. Ogłoszenie wyników nastąpi do 29.07.2013 roku.
  7. Na adresy zwycięzców będę czekać do 02.08.2013. Jeżeli zwycięzca w określonym terminie nie poda adresu, nagroda przepada.
  8. Nagrody roześlę w ciągu tygodnia (licząc od dnia, kiedy otrzymam adres).

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE:
  1. Należy w komentarzu zgłosić chęć udziału, podać swój e-mail, podać tytuł książki, którą byście chcieli.
  2. Należy na blogu/ stronie zamieścić baner, oraz poinformować swoich czytelników o konkursie.
  3. Jeżeli ktoś bloga/strony nie posiada wystarczy, że zamieści informację o konkursie przykładowo na facebook, nk, google+
  4. Miło mi również będzie jak dodacie mojego bloga do obserwowanych/ polubicie moją stronę na facebook/ dodacie mnie do kręgów google+
  5. Należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe:
Podaj tytuł książki/bajki z dzieciństwa, do której masz największy sentyment.

Odpowiedź można uzasadnić :) 



59 komentarzy :

  1. pierwsza pierwsza :):):) sie zglaszam :)
    co do ksiazek z dziecinstwa to mam ich pare :)od Dzieci z Bullerbyn poczawszy. Ale duzym sentymentem darzyc bede zawsze bajke " O pieknej Pulcheryi i szpetnej bestyi" Pamietacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci z Bullerbyn to chętnie przeczytałabym jeszcze raz :)

      Usuń
    2. No tak jak obiecałam pisze sie na Basia,Franej i Pielucha.adres email paupac.pp@gmail.com

      Usuń
    3. No tak jak obiecałam pisze sie na Basia,Franej i Pielucha.adres email paupac.pp@gmail.com

      Usuń
  2. chetnie sie zapisze
    :)a banerek jutro wstawie:)
    ksiazka to "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai.

    ksiazka z dziecinstwa "Ten obcy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ta książka podobała :)
      maila jeszcze poproszę :)

      Usuń
  3. Dla mnie "ocaleni z XX wieku"
    z dzieciństwa Wesołe Lato Heleny Behlerowej, teraz córce czytam, a wcześniej czytała mi ją mama. Ten sam egzemplarz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bernadetaaa@interia.pl
    wybieram: "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota"

    Z dzieciństwa miło wspominam szczególnie baśnie Andersena i braci Grimm

    OdpowiedzUsuń
  5. Udostępniłam info na swoim fp :) Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. wybieram książkę "Biuro
    detektywistyczne
    Lassego i Mai.aniazygmunt211a@interia.pl a moja ulubiona książka z dzieciństwa to Ania Zielonego Wzgórza oraz książki pani Małgorzaty Musierowicz

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się:)
    Wybieram : Basia, Franek i pielucha
    recenzjekiti@gmail.com
    Książka, którą darzę sentymentem to seria o Martynce, pamiętam moją pozycję ,,Martynka na wakacjach" :) Teraz chcę zebrać dużo książeczek, aby mieć większość opowieści o tej bohaterce;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basia, Franek i pielucha
    bookandcooking@gmail.com
    Książka z dzieciństwa - Alicja z Krainy czarów, też chciałam zawsze, jak bohaterka przenieść się w inny świat;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wezmę udział i zawalczę o "Tajemnicę złota". ;))
    Mój email : Boniecka31@interia.pl
    A książka z dzieciństwa, do której masz największy sentyment... hmm. Może nie mam do niej sentymentu, ale głęboko zapadła mi w pamięć. Daawno temu czytałam "Piętnastoletni kapitan".

    OdpowiedzUsuń
  10. Biorę udział
    wybieram "ocaleni z XX-wieku"
    książka z dzieciństwa: Dzieci z Bullerbyn
    udostępniłam na Fb https://www.facebook.com/lucyna.lachendrowicz/posts/220570218091269

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    wybieram Basia, Franek i pielucha.
    książka z dzieciństwa: "Karolcia" Maria Kruger
    banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. blog polubiony, informacja udostepniona na facebooku :)
    malamadzia@onet.eu
    dla brata chciałabym wygrac ksiązke:) "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota"
    duzo mam ksiazek ktore zapadly w mojej pamieci :) ale jedna z takich co najbardziej to Ania z zielonego wzgórza - wszystkie czesci przeczytalam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sylviaaa100@interia.pl
    wybieram: "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota"

    Z dzieciństwa miło wspominam baśnie Andersena i braci Grimm

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pamiętam bardzo starą bajkę, która opowiadał mi mój dziadek w dniu, w którym umarł na zawał. Bajka ta nosiła tytuł "Kozucha kłamczucha".. Mam specjalny sentyment do tej opowieści, gdyż od czasu śmierci dziadka nikt nigdy mi jej nie opowiadał a sama też jakoś nie moglam zabrać się za jej przeczytanie gdzieś w internecie tak więc zostaje Ona tylko pięknym wspomnieniem ostatnich chwil spędzonych z Dziadkiem..

    OdpowiedzUsuń
  15. natalia1987m@wp.pl
    "Basia, Franek i pielucha"
    Moimi ulubionymi książkami z dzieciństwa były "baśnie ludów północy" i "baśnie narodów zsrr", nie umiem wybrać jednej bajki, bo wszystkie były moimi ulubionymi, na nich nauczyłam się czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybieram : "Basia, Franek i pielucha"
    e-mai : kulek446@wp.pl
    Moimi ulubionymi książkami były baśnie braci Grimm. ; ) Zawsze ich uwielbiałam. ;d

    OdpowiedzUsuń
  17. E-mail: paulina.tomczyszyn96@gmail.com

    Wybieram: "Ocaleni z XX wieku"

    Książką, którą darzyłam sentymentem w dzieciństwie była książka "Bajki Edypa"

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie wezmę udział! :)
    "Ocaleni z XX wieku"
    Książka, którą wspominam z dzieciństwa to "Piotruś Pan". Dostałam pod choinkę i bardzo ją lubiłam. Czytywałam ją do poduszki mojemu młodszemu bratu i zawsze szybko zasypiał. :D
    thrish10213@gmail.com
    Banerek tu (po lewej stronie):
    http://czytanie-a-myslenie.blogspot.com/
    Przy okazji zajrzyj, może spodoba Ci sie mój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram Basia, Franek i pielucha"


    Największy sentyment mam do Małego Księcia oraz Niekończącej się opowieści
    Justyna
    justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. saligia11@wp.pl
    banerek już jest, wpis z info o konkursie będzie :)

    Jako sentymentalne wspomnienie książkowe (spośród wieeelu) wybieram "Nawiedzony dom" Chmielewskiej
    - po pierwsze dlatego, ze w przeciwieństwie do "Dzieci..", "Ani.." i "Karolci" nikt jej nie wymienił :P
    - po drugie - bo "W pustyni i w puszczy" i seria o Tomku, które przyszły mi do głowy chwilę później, to juz bardziej sentyment "wczesnomłodzieżowy" (początek podstawówki)
    - po trzecie - bo zawsze się uśmiecham do siebie wspominając Janeczkę i Pawełka (i Chabra), ale w tej chwili jakoś nie pamiętam jaki tytuł ma druga część ich przygód - ta o wyjeździe do Egiptu, którą lubiłam jeszcze bardzie :) (Skarby?)

    a wybieram dla Janka Basię i Franka

    OdpowiedzUsuń
  21. Z dzieciństwa największy sentyment mam do Baśni Andersena, była to jedna z książek, którą czytała mi babcia, w długie, zimowe wieczory. Wtedy to poznałam Kaja i Gerdę, Calineczkę czy Brzydkie Kaczątko.

    stanikmarcin@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. wybieram książkę: "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. tajemnica złota."

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Największą sympatią w gronie książek z dzieciństwa darzyłam ,,Tajemniczy Ogród".
    E-mail: alex_300@o2.pl
    Wybieram: Ocaleni z XX wieku

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybieram książkę ,,Ocaleni z XX wieku".
    Moja ulubiona książka nosiła nazwę ,,Dzieci z Bullerbyn" oraz ,,Tajemniczy Ogród".
    Mój e-mail: koninka@op.pl
    Baner już jest: http://opowiadanie8123.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się i ja.
    info udostępnione na FP
    Wybieram "Basia , Franek i pielucha"
    a.filipowska@poczta.onet.pl

    Moje ulubione książki z dzieciństwa to Tajemniczy Ogród i chyba wszystkie powieści L.M.Montgomery :)

    OdpowiedzUsuń
  28. to i ja wezme udział:) moja ulubiona bajka to "Kubuś puchatek" daniel23071983@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Książka z dzieciństwa to "Akademia Pana Kleksa". Uwielbiałam podróżować w zaczarowane miejsca wraz z niesamowitym Panem Kleksem. Nie mogę się doczekać kiedy Julce będę mogła przeczytać tę książkę.

    Książkę, którą chciałabym wygrać to " Basia, Franek i pielucha"- przydałaby nam się przy odpieluchowaniu :))

    amplociennik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Książkę którą chciałabym otrzymać to "Ocaleni z XX wieku".
    Moją ulubioną ksiażką z dzieciństwa jest "Dzieci z Bulerbyn" oraz "Oto jest Kasia" :)

    e-mail: xxxmartixxxx@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się
    eliza.siudowska@op.pl

    chciałabym wygrać: "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota"

    książka z dzieciństwa - "Karolcia"

    OdpowiedzUsuń
  35. baner dodany na http://jezyna122.blogspot.com/ bajka z dzieciństwa to "Majka z Siwego Brzegu" uwielbiałam ją :) synek prosi o "Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota" pyzikenator@gmail.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również ustawiam się do konkursu. Informacja na banerze bocznym już jest umieszczona.
    Ulubiona książka? Jestem molem książkowym, chyba nie mam jednej. Teraz pierwsze co mi przyszło do głowy to "Poznaję świat" za niezwykłe, jak na tamte czasy, ilustracje. Na bardzo długo była to dla mnie niezwykła książka. W pewnym sensie nadal jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałam książki, którą wybieram: to "Basia..."

      Usuń
  37. Informacja u mnie na FB: https://www.facebook.com/agata.konopka.16 , niestety bloga nie prowadzę ale obserwuje jako Miki88,
    Wybieram książkę:Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota
    Mój mail: agata.17ko@wp.pl

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się, wybieram "Ocaleni z XX wieku"
    mail: moskala22@gmail.com

    Udostepnione na fb (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10201766067059279&id=1409421661) , polubione, obserwowane i dodane do kręgów.

    A książkę, którą uwielbiam wspominać i chętnie do niej wracam to oczywiście "Dzieci z Bullerbyn"

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się :) i wybieram Biuro detektywistyczne Lassego i Mai. Tajemnica złota

    Mały książę to mój wybór z dzieciństwa i ksiązka, do której wracam :) jeszcze w szkole grałam małego księcia :) co za czasy :)
    mail alix09@wp.pl
    udostępnione na fb i blog dodany do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie przygarniemy książkę "Basia Franek i pielucha"
    juska4@vp.pl

    Książka z dzieciństwa: Słoneczko - Maria Buyno-Arctowa

    Zapraszamy przy okazji do naszej doliny maminków:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się :)
    wybieram : "Basia, Franek i pielucha"
    a ksiazka z dziecinstwa ; "dzieci z bullerbyn" ...ahh czytalam chyba z 5 razy, nawet niedawdno fragment
    a.w.poniatowska@o2.pl moj meil
    a udostpenilam na facebooku :) [Aneta poniatowska]

    OdpowiedzUsuń
  42. Wybieram: Basia, Franek i pielucha"
    email:blogbyizis@gmail.com
    banner na blogu z prawej: http://byizis.blogspot.com/

    Książka z dzieciństwa którą czytała mi mama a później czytałam ją samodzielnie to "Biały Bim czarne ucho".

    OdpowiedzUsuń
  43. ZGŁASZAMMM SIĘ!!! ;)
    WYBIERAM: "Ocaleni z XX wieku"
    e-mail: a-bunia@wp.pl

    Na facebook -lubię to! i udostępniłam na mojej osi czasu:
    https://www.facebook.com/aneta.buniowska

    Książka z dzieciństwa: "Pan Kleks"- dostałam ją za wyniki w nauce w drugiej klasie podstawówki i od razu zaczęłam czytać. Od razu mnie zaciekawiła i przeczytałam "od deski do deski" ;) Przenosi w krainę fantazji, pobudza wyobraźnię- jest super!

    OdpowiedzUsuń
  44. Mysz polna i mysz miejska - bo z każdej bajki powinna płynąć nauka, którą można przełożyć na codzienne życie.
    Jakby co, to wybieram: "Ocaleni z XX wieku"
    E-mail znany. Znajdziesz na fb, nk i g+ :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się :)
    Wybieram "Ocaleni z XX wieku"
    e- mail: magda-17_17@o2.pl
    Udostępniam na facebooku:
    https://www.facebook.com/magdalena.zajac.1610/posts/3191341719938
    Banerek na blogu po prawej stronie: http://msmagi18.blogspot.com/

    Książka z dzieciństwa do której mam największy sentyment to "Harry Potter i Kamień Filozoficzny". Czytałam ją wiele razy, bo po prostu mnie zauroczyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I na ostatni prawie moment - zgłaszam się i ja ; )
    Po 'Ocaleni z XX wieku '' ; )
    Banerek dodany Wszędzie ; )
    A moja książka z dzieciństwa to 'Harry Potter', jak na Potterhead przystało i 'Mikołajek' ; )

    OdpowiedzUsuń
  47. Anna wybiera "Tajemnica złota"
    anna_julia@poczta.onet.pl
    "Kozucha kłamczucha" - czytałam w dzieciństwie, teraz czytam moim maluchom

    Udostępnienie na fb:
    https://www.facebook.com/anna.szura.12/posts/629535367071726

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja
    mika19@poczta.onet.pl
    "Ocaleni z XX wieku".
    Baśnie Andersena

    OdpowiedzUsuń
  49. Heh na szczęście jeszcze zdąrzyłam^^ Uwielbiam książki, nigdy ich dla mnie za mało;) Chociaż ostatnio jakoś brakuje mi czasu na czytanie w co nigdy bym nie uwierzyła, że cos takiego sie stanie;p
    Oczywiście zgłaszam się po ocalonych z XX wieku:)
    Mój email: auruna@vp.pl
    Banerek wstawiony na: http://akiriada.blogspot.com/
    W peiwrszej chwili przypomniałam sobie ilustrowaną bajkę ,,zakochany kundel":) Pamiętam jak wchodziłam do nieużywanego pokoju, tak, że mnie nikt nieraz znaleźc nie mógł, przykrywałam się koudrą i czytałam raz po raz tą książeczkę:) do dziś pamiętam te obrazki^^
    Póxniej przypomniałam sobie baśnie Andersena. I szczerze? Chciałabym coś powioedziec, uzasadnic, opisac emocje, ale nie potrafię, poprostu nie potrafię. Chciałabym móc tak przekazywac emocje, miec takie pomysły i tak cudowne utwory jak on. Myślę, że wiesz o co chodzi:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)