świąteczny

Rotator

środa, 3 lipca 2013

Szczepienie itd.

Dziś po południu mamy szczepienie Wiki, wyjazd do rodziców na spotkanie między innymi z moją chrzestną i chrześniaczką, a wieczorem jeszcze na cmentarz.

Wszystko w biegu. Nie lubię tak, ale cóż poradzić jak właśnie tak się złożyło, wszystko jednego dnia. 

Jutro natomiast to ja sobie narzuciłam "dzień porządków" więc też lekko nie będzie, ale mam nadzieję, że dzięki temu weekend będzie spokojniejszy :) Marzy mi się wyjście gdzieś do lasu/parku. Nawet lepiej do lasu :)  może jakieś grzybki by się znalazły :)


6 komentarzy :

  1. U mnie dzień porządków wypada w piątki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, ale postanowiłam uporządkować rzeczywistość i posprzątać w szafkach, bo już niczego nie mogę znaleźć :) to pewnie mi zejdzie kilka dni :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że szczepienie Wiki przebiegnie bezboleśnie. Moja pociecha zawsze trochę jest po nim rozdrażniona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja taki zabiegany dzień miałam wczoraj - dziś rano tylko bieganie ;) a zaraz śmigam na leżaczek i do książki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)