świąteczny

Rotator

piątek, 12 lipca 2013

Z bieżącego tygodnia

Ostatnio nie miałam czasu pisać o tym co u nas się dzieje. Jakoś tak nie po drodze mi było, to sobie drzemkę wieczorem zrobiłam i tak mi zeszło do rana, to inny temat był, to znowu recenzję opublikować chciałam, to konkurs ... Więc dziś od niedzieli do piątku w telegraficznym skrócie będzie ;)

Ogromny Smerf na Nowym Rynku w Toruniu :) Można było wejść do zdecydowanie mniejszych domków smerfów, albo uścisnąć dłoń pluszowemu lecz prawdziwemu smerfowi, co Wiki oczywiście uczyniła :)

W miniony weekend znajomi z okolic W-wy nas odwiedzili :) Była okazja pogadać, przejść się na spacer, zajrzeć do domków Smerfów :) i wypić piwo w Krajina piva.

Koleżanka pochwaliła moje ciasta :) Miło mi się zrobiło, bo ja zawsze mam jakieś "ale" do swoich wypieków/potraw. Nigdy nie są takie jakbym chciała. Dobrze wiedzieć, że innym smakują :) Hmm tzn. nie raz mi ktoś mówił, że mu smakowało, ale ja zazwyczaj przyjmuję takie słowa jako komplement z uprzejmości. Tym razem było jakoś inaczej :) zwyczajnie uwierzyłam w to, że faktycznie smakowało ciacho :) 

Szybki przeskok do dnia dzisiejszego. Wiki w domu zostaje z Babcią, a ja z Mężem jadę na imprezę zakładową do firmy, w której On pracuje. Niestety ominie mnie początek, czyli mecz, ale mówi się trudno. Firma owa ma taką fajną tradycję, że co roku organizuje piknik. Co roku są mecze rozgrywane przez pracowników i co roku są tańce :) oczywiście nie brakuje dobrego jedzenia i alkoholu. Dawno nie wychodziliśmy bez dziecka, tylko we dwoje, także cieszy mnie ten wypad. Mam nadzieje, że faktycznie się uda :) 

Ostatnio stwierdziliśmy, że musimy Wiki trochę atrakcji zapewnić. Padł pomysł, żeby przewieźć ją pociągiem :) więc prawdopodobnie w niedzielę (tą lub inną) zamiast samochodem pojedziemy pociągiem do moich rodziców :) Zobaczymy czy jej się spodoba :) 

Nic mi więcej do głowy nie przychodzi. Lecę. Malować się, ubierać i w drogę :)

6 komentarzy :

  1. Wybaw się, wiem co to znaczy raz na jakis czas tak wyskoczyć :) Człowiek od razu lepiej się czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy ten smerf był na mieście? Przegapiłam go :( W ogole z jakiej okazji? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegły weekend był, z jakiej okazji? zerknij tu http://www.torun.pl/pl/wioska-smerfow

      pinkyyy, a Ty z Torunia jesteś? :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)