świąteczny

Rotator

wtorek, 30 lipca 2013

Zamek Dybowski w Toruniu - wystawa zabytkowych samochodów

Chyba jeszcze nie wspominałam, że ostatnio wraz z Mężem i córcią jeździmy rowerami :) W tę sobotę wybraliśmy się na Zamek Dybowski, który został wydzierżawiony przez Pana Zbigniewa Mikiciuka, właściciela Muzeum Motoryzacji i Techniki w podwarszawskich Otrębusach. Nowy dzierżawca stara się ożywić zamek. Codziennie do końca września 2013 roku możemy zobaczyć na zamku wystawę samochodów z lat 20. i 30. XX wieku. Myślę, że szczególnie dla Panów, ale także i dla dzieci będzie to fajna atrakcja :) Na zdjęciach pokazałam tylko trzy pojazdy, ale na zamku stoi ich około 15stu jeżeli nie pomyliłam się w liczeniu :)

Zamek Dybowski

Zamek Dybowski Toruń wystawa samochodów

Zamek Dybowski Toruń wystawa starych samochodów

Zamek Dybowski Toruń wystawa starych samochodów


Wystawa trwa do 30.09.2013
Otwarte od poniedziałku do niedzieli 10.00-18.00
Cena biletu: 5 zł.

11 komentarzy :

  1. Fajnie ;) Z chęcią przy okazji bym tam wpadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, zdążę sie wybrać. Słuchaj Kochana, jutro w Toronto odbędzie się gra miejska, będąca inscenizacją powstania warszawskiego, prawda? Może warto się wybrać na starówkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt coś będzie :) ale w godzinach 12.00-15.00 więc mnie ominie

      http://www.torun.pl/pl/turystyczna-gra-miejska

      Jak możesz to wybierz się, z chęcią się dowiem na czym to polega, jak wygląd ...

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, że coś ciekawego się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  4. O na pewno się wybiorę! Lubię stare samochody :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię z całą rodziną wypady rowerowe.
    Przepiękny zamek. Zazdroszczę, że miałaś okazje go lepiej poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa na spędzenie wolnego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super spędzacie wolny czas :) Na rowerkach i takie atrakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze to fajnie, kiedy właściciele/dzierżawcy takich miejsc organizują wystawy. ;) Pojazdy z drugiego zdjęcia mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dodam, że samochody można dotykać, wsiadać do nich itd. Dosłownie czuje się zapach ich wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)