świąteczny

Rotator

sobota, 11 sierpnia 2012

Rady dla Wenusjanek - 5

6 . Przestań używać słów mógłbyś/możesz

Nam kobietom zwrot "czy mógłbyś/możesz ..." wydaje się grzeczniejszy, delikatniejszy od przykładowo "Czy to zrobisz". Jednak zwrot ten nie przedstawia prośby/życzenia lecz jest pytaniem, mającym na celu uzyskanie odpowiedzi. Zwroty "czy mógłbyś", "czy możesz" drażnią Mężczyzn. 
Zamiast mówić "Czy mógłbyś wynieść śmieci?" powiedz "Wyniesiesz śmieci?" dzięki temu odniesiesz lepszy rezultat :)

7. Prośby wypowiadaj:
  • wprost,
  • bądź zwięzła,
  • używaj zwrotów: "Czy zrobisz?", "Zrób proszę"

***

Z mojej strony to by było na tyle. Wspomniane przeze mnie rady zostały w książce szeroko opisane, przedstawiono również wiele przykładów, wskazano sposób postępowania.  Poruszonych zostało jeszcze wiele innych  tematów: kłótnie i sposoby ich unikania, cykle uczuciowe mężczyzny i kobiety, zdobywanie punktów u partnera, listy miłosne i wiele innych. Książkę, po mimo, że to poradnik, czyta się z wielką przyjemnością, właściwie połyka się :)



2 komentarze :

  1. O, to chyba nie pozostaje mi nic innego, jak się za nią rozejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tą książkę jakiś czas temu. Kilka lat temu. Średnio mi odpowiadała... prawie w ogóle ;P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)