świąteczny

Rotator

środa, 1 sierpnia 2012

Papierowa rocznica ślubu :)

Szepty (2011)
http://www.filmweb.pl/film/Szepty-2011-587468
Była bawełniana, jest i papierowa :) 

Wczoraj obchodziliśmy drugą rocznicę ślubu :) Znowu na wspomnienia mi się zbiera, ale już pisać nie będę :)  Krótko tylko: jestem szczęśliwą żoną i matką :) I myślę, że miałam na prawdę dużo szczęścia, że w niezmierzonym oceanie internetu znalazłam (a może to On mnie znalazł) mojego Męża :) Szczęściara ze mnie :) 
Szczęśliwa, szczęścia, szczęściara :) ale te wszystkie słowa to dlatego, że .... no przecież sami wiecie :)

Z okazji rocznicy wyskoczyliśmy z Mężem do kina :) na film "Szepty". Powiem szczerze, że bardzo mi się podobał :) Może nie był nie wiadomo jak przerażający, ale ja i tak pazury wbijałam w ramię Męża :) a i podskoczyć mi się zdarzyło :) Był też wątek miłosny :) i zaskoczenie. Podobał mi się i tyle :)

6 komentarzy :

  1. Pozostaje mi tylko pogratulować! I życzyć pięknych chwil i szczęścia w przyszłości:)
    Pozdrawiam - Wszystkiego Dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, gratuluję! :) Życzę kolejnych lat w szczęściu i miłości :*
    Zainteresowałaś mnie filmem. Zazraz wyszukam na necie i dzisiaj go 'wciągnę' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, a film zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najwięcej miłości , uśmiechu i ciągłego morza tego szczęścia Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Więc ten internet nie jest taki zły...sama poznałam przez niego swojego faceta, ale na ilu się zboczeńców natknęłam to tylko ja wiem!

    Film chętnie obejrzę, właśnie szukałam jakiegoś dobrego horroru :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)