świąteczny

Rotator

środa, 8 sierpnia 2012

Prezenty świąteczne

24.12 zbliża się nieuchronnie, więc trzeba zacząć kupować prezenty ;)

A tak serio, to wczoraj jakoś nie chciało mi się spać, Mężowi również. Weszliśmy na temat prezentów i omawialiśmy go do północy. Nie zabrakło śmiechu, spadania z łóżka i ogólnie zachowania nieodpowiedniego do godziny.

Zastanawiamy się, co kupić osobie której nie znamy, która pochodzi z zagranicy i przyjedzie jako osoba towarzysząca naszej siostry. Wiemy, że osobnik ten lubi piłkę nożną i bary :) i w sumie nic więcej. Padły propozycje: pierniki toruńskie, album o Toruniu, kufel do piwa z wygrawerowanym imieniem. 

Jakie prezenty dajecie osobom, których upodobań nie znacie?

6 komentarzy :

  1. Coś uniwersalnego, typu krawat, czy jakąś książkę ;) Ja jeszcze nawet nie pomyślałam, żeby prezenty przygotowywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie, trzeba już zacząć myśleć o świątecznych prezentach ;P przyznam, że zestresowałam się tą myślą, bo ja nie umiem wybierać prezentów nawet jak dobrze znam osobę :/ na szczęście mam jeszcze kilka m-cy ;)

    Spodobał mi się prezent z kuflem, może z obrazkiem Torunia i grawerem jego imienia? Na necie są też kufle, które utrzymują zimną temp. piwa, ale nie wiem czy można na nie jakiś obrazek dorzucić czy wygrawerować coś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobom spoza miasta często kupuję zapas pierników :)

    Na szczęście jeszcze chyba nie spotkała mnie sytuacja, żebym kupowała prezent dla kogoś, kogo dobrze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś lokalnego to zawsze dobry traf :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiałam się jak przeczytałam o prezentach na 24.12 ;))

    osobiście nie lubię kupować prezentów osobom, których nie znam.. zawsze jest jakas obawa,że nie trafi się w gust...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) sierpniowa pogawędka, o północy, w łóżku, z mężem :) przecież to najodpowiedniejszy moment na omawianie takiej ważnej sprawy ;)

      Usuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)