świąteczny

Rotator

czwartek, 9 sierpnia 2012

Rady dla Wenusjanek - 4

"Mężczyźni walczą o prawo do wolności, a kobiety o prawo do niepokoju. Mężczyznom potrzeba przestrzeni, kobietom zrozumienia."

5. Staraj się zaspokoić podstawowe potrzeby emocjonalne swojego Mężczyzny. 


Każdy człowiek potrzebuje wszystkich 12-tu przejawów miłości, jednak Mężczyzna w pierwszej kolejności potrzebuje zaspokojenia innych potrzeb niż kobieta. Podstawowymi potrzebami emocjonalnymi Mężczyzny są: zaufanie, akceptacja, docenianie, podziw, aprobata, zachęta. Spełnienie tych 6-ciu potrzeb pozwala wpełni przyjmować i doceniać inne przejawy miłości.

2 komentarze :

  1. ;) Trzeba kiedyś wypróbować;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam działam instynktownie ;) raz gorzej, raz lepiej mi wychodzi, ale wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)