świąteczny

Rotator

piątek, 24 sierpnia 2012

Będzie lepiej?

Myślałam, że będzie coraz łatwiej, że Wiki będzie coraz bardziej zadowolona ... płakała, wyciągała do mnie swoje maleńkie rączki i patrzyła tak ... 

:'(  :'(  :'(  



Jak jej nie ma przy mnie, nie wiem czym się zająć. Nawet książki w księgarni nie były w stanie na dłużej mnie zatrzymać. Owszem zrobię to co muszę, ale ... 
W domu taka cisza :( Nikt nie ciągnie za nogawkę :( 


***

Przeczytałam w końcu "Sklepik z marzeniami" Kinga - długo to trwało. Książkę pożyczyłam jeszcze przed narodzinami Wiki :) A czytać zaczęłam hmm w marcu?! a może wcześniej? Fakt więcej to ta książka leżała na półce i mnie dręczyła swoim stanem "teraz czytam" niż faktycznie po nią sięgałam. Rezultat - jakoś za bardzo to ona mi się nie podobała, ale czego się spodziewać jak czyta się książkę w ten sposób: 3 strony - 3 dni przerwy, 1 rozdział - 5 dni przerwy, a potem przerwa z miesiąc albo dwa. Najlepsza książka znudzi się przy takim czytaniu.

Przeczytałam w końcu "Oskar i Pani Róża" Schmitta - śliczna :) Prosta,  z humorem na tak trudny temat, w fajnej formie listów ... Uśmiechałam się ze łzami w oczach. Tę książkę chciałabym mieć na swojej półce.


6 komentarzy :

  1. To ,,Oskar i Pani Róża" też może przeczytam, ale narazie mam dość książek zaległych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Oskar i Pani Róża" to moja ulubiona książka! Na pierwszym roku studiów (położnictwo) była w spisie lektur na zajęcia z pedagogiki. Oczywiście spis był o wiele dłuższy, ale ja wybrałam tylko tą książkę. Piękna. Ryczałam jak głupia. Mam tą książkę (kserówka). Uwielbiam :)

    Ja się cały czas przymierzam do "Sklepiku z marzeniami". Kumpel i siostra przeczytali ją w całości od razu i stwierdzili, że jest to dobra książka. Ja jakoś ją ciągle odkładam 'na później'.

    Wiem, że serce Tobie pęka jak słyszysz płacz swojej Perełki, ale jeszcze troszkę i będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie czytałam książki "Oskar i Pani Róża" ale z chęcią ją przeczytam ;D

    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też czytałam `Oskara i Panią Różę` - pożyczyłam z jakieś 6 lat temu od koleżanki, bo bardzo polecała ;) Piekna książka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo tak, "Oskar i Pani Róża" to cudowna książka, bardzo miło ją wspominam :)

    w odpowiedzi na pytanie w tytule posta bezczelnie zacytuję Słodko Gorzką, bo jestem pewna że ma rację! ;-) "jeszcze troszkę i będzie dobrze :)"

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjdą dni, że będzie zdecydowanie lepiej. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)