świąteczny

Rotator

poniedziałek, 5 marca 2012

Bajeczki z dzieciństwa

Ostatnio bawiąc się z Wiki przypominają mi się bajeczki, które moja Mama czytała mi i siostrom :) 

Przykładowo:

"Wuj parasol sobie sprawił.
Ledwo w kątku go postawił, ... "

Maria Konopnicka "Parasol"

"Pucu! Pucu! Chlastu! Chlastu!
Nie mam rączek jedenastu, ..."

Maria Konopnicka "Pranie"

Bardzo miło te bajeczki  (jak i wiele innych) wspominam :) i o dziwo, jak tak sobie teraz czytam je na internecie, to tekst mi się przypomina :) Kilka razy naszej Małej przeczytam i będę umiała na pamięć :) ale mimo wszystko chcę mieć książeczki z tymi wierszykami! Muszę wybrać się do księgarni i poszukać :) Ale będę miała frajdę :)


3 komentarze :

  1. Ja tak wpadłam w manię kupowania tych pięknych kolorowych książeczek, że nie potrafię się powstrzymać. Uwaga- to uzależnia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam takiej potrzeby, ale te książeczki są pięknie wydane. A ja jakoś nie pamiętam żeby mi ktoś bajki czytał, chyba nie mieli na to czasu. Więc Ty czytaj ile się tylko da - sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja swojej małej Brzechwę "tłukłam" :)

    feeria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)