świąteczny

Rotator

wtorek, 27 marca 2012

Stanisław Urbanowski

Pewnej soboty, zaczepił mnie na toruńskiej starówce mężczyzna. O dziwo chciał sprzedać książkę. Pierwszy raz spotkałam kogoś kto na ulicy sprzedaje książki :) 
Proza, nie wiersze (wierszy nie czytam, więc nie kupiłabym), za 5 zł. - to stosunkowo niewiele - więc się skusiłam. Pomyślałam, że ciężko musi być wybić się początkującemu pisarzowi, szczególnie jak nie ma znajomości, możliwości zareklamowania ... Poza tym, miło jest kupić książkę bezpośrednio od autora :) Dostałam autograf :)

Z notki na okładce książki wynika, że Stanisław Urbanowski urodził się w Toruniu, a jak już wcześniej pisałam, Toruń to moje miasto :) Chociażby przez wzgląd na to,  post na Jego temat zamieszczę :) A więc:

Stanisław Urbanowski urodzony 15 października 1978 roku w Toruniu. Poeta, pisarz, buntownik Światła generacji indygo. w 2006 r. skończył resocjalizację w Bydgoszczy. Autor sześciu książek, trzech zbiorów poezji. Od kilku lat związany ze środowiskiem literackim Torunia. 

Poezja:
Anatuomia - zbiór utworów, które powstały w latach 1997-2005.  Kilka z nich można przeczytać na stronie www.poezjaeonow.net Pozostałe dostępne są tylko za pośrednictwem autora, więc jakby ktoś był zainteresowany podaję maila eremiasz@wp.pl

Autopia - kolejnych 30 utworów, powstałych w najbardziej burzliwym okresie życia autora.

KaUTharsis - zbiór 31 wierszy z okresu 1997-2010.

Poezje - zbiór ponad 90 utworów z trzech kolejnych wydań.

Proza:
Otwarcie
Impuls
Exhibicja
Tchnienie
Qam
Światło

Na wyżej wskazanej stronie można pobrać książki w pdf. Można również przeczytać listy od czytelników. Kilka z nich przeczytałam, zawierały pozytywne opinie na temat twórczości, jak i samej osoby Urbanowskiego.

Ja osobiście zostałam posiadaczką książki "Światło". Jeszcze jej nie przeczytałam więc nic na jej temat powiedzieć nie mogę, ale zrobię to zapewne później.

Na swojej stronie autor krótko opisał książkę:

Pełna miłości opowieść o uzdrowieniu i narodzinach nowego, pięknego świata.
Ostatni akt.

Zobaczymy, czy przypadnie mi do gustu :) 

5 komentarzy :

  1. Czekam na recenzję książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mnie to zaciekawiło. Też bym chciała aby mnie taki w/w Pan zaczepił. A nie tylko ulotki na tej szerokiej.
    Daj znać jak książka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stasiu jest wspaniały !!! Nie z tej Ziemi !!!Spotkałam go w Łodzi, też dał mi książeczkę z autografem. Nic nie zapłaciłam. Teraz żałuje, ta mała książeczka jest warta każdego grosza .Przeczytajcie "Qam"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qam to chyba jedna z popularniejszych książek tego autora :) nie czytałam, ale być może kiedyś w wolnej chwili przeczytam. Jestem zwyczajnie ciekawa :)

      Usuń
  4. CUDOWNY CZLOWIEK!;) K.M.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)