świąteczny

Rotator

wtorek, 6 marca 2012

Zdobycze spaceru

Byłyśmy z Wiki na spacerze, przy okazji wpadłyśmy do biblioteki :) Chciałam wypożyczyć jakąkolwiek książkę Katarzyny Michalak - nie było, "Pałac Północy" Zafóna - nie było, a więc wzięłam pierwszą książkę, która wpadła mi w oko :) Nie wiem kiedy ją przeczytam, bo po pierwsze czytam teraz "Sklepik z marzeniami" Kinga, po drugie czytam po jakieś 10 stron dziennie!!! Przy tej zawrotnej prędkości, nie szybko skończę :( 

Z biblioteki poszłyśmy do apteki, kuzynkę odwiedzić, przy okazji suplement diety kupiłam, może trochę pomoże i więcej włosów na głowie mi zostanie :)

Zaraz obok apteki był sklep :) Obejrzałyśmy tak szybciutko ciuszki dla małych dziewczynek, wypatrzyłam rajstopki połączone ze spódniczką :) fajna sprawa :) ale kupiłyśmy tylko smoczek dla dzieci ponad 3 miesięcznych :)


Następnie spacerkiem, słoneczną stroną ulicy poszłyśmy do księgarni :) Zapytałyśmy się o książeczkę "Poczytaj mi mamo" i niestety okazało się, że jeden tom kosztuje 50,00 zł :( Trochę dużo. Nie kupiłyśmy. Mam nadzieje, że na jakąś promocję trafię i kupię taniej. Księgarnia, do której wstąpiłyśmy specjalizuje się w książkach dla dzieci, więc zapytałyśmy o wierszyki Marii Konopnickiej :) i coś się znalazło :). Może wydanie nie takie super, z błyszczącymi kartkami i twardą oprawą, ale jest i "Pranie" i "Parasol" i "Stefek Burczymucha" :) i wiele innych fajnych wierszyków, które z dzieciństwa pamiętam :)

Miło było, a najważniejsze, że słońca troszkę chwyciłyśmy :) Jeszcze niech ten wiatr przestanie wiać i będzie świetnie :)

5 komentarzy :

  1. Mi osobiście Sklepik z marzeniami się bardzo podobał :)A na Michalak również mam chęć - nic u mnie nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Poczytaj mi mamo" - super wydanie, mam oba tomy, ale za żaden nie dałam 5 dych. Poszukaj w wyszukiwarce cenowej, gdzie najtaniej wychodzi i kup w księgarni internetowej, ja jedną bodajże w halaster.pl nabyłam i z przesyłką włącznie wyszło o wiele mniej niż w zwykłej księgarni na mieście.
    Polecam jeszcze pytaj w kiosku o tomiki z kolekcji "Książki dla małych i dużych", pięknie wydane, twarde oprawy, niedrogie, a w nich wiersze (Tuwim, Brzechwa, Konopnicka itp.), baśnie, legendy - klasyka dla małego czytelnika. Sama kupuję, tylko wybrane, nie wszystkie po kolei.
    Mówisz, że słabo idzie czytanie- hehehe, zobaczysz później, jak Wiki zacznie buszować, raczkować, wstawać, chodzić....
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja liczę, że będzie teraz coraz łatwiej :) coraz więcej czasu na czytanie itd. ;)

      Usuń
    2. Dzięĸi za podpowiedź rozejrzę się za tymi tomikami, o których wspomniałaś :)

      Usuń
  3. Nie potrafię przejść obojętnie koło księgarni, oj nie potrafię :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)