świąteczny

Rotator

wtorek, 27 maja 2014

Kampania reklamowa obuwia dziecięcego BARTEK

W ubiegłym tygodniu pisałam o kampanii reklamowej obuwia dziecięcego BARTEK ("Ile można powiedzieć przez buty Bartek) i pokazałam Wam  pierwszy filmik z trzyczęściowej serii reklam (wcześniejsze filmiki). W filmiku tym, widzimy jak kobieta znajduje na stole piękne buciki firmy BARTEK. Zostawił je tam, jej mąż,  który w ten pomysłowy sposób chciał powiedzieć "żono, zróbmy sobie dziecko" ;) I co dalej? Cóż, brzuszek żony zaczął bardzo szybko rosnąć. W momencie kiedy mąż wrócił do domu, kobieta była już na oko w ostatnich tygodniach ciąży :) Zobaczcie jak zareagował mąż :)




Miłego oglądania :) 

Ja tym czasem idę mierzyć nóżkę Wiki i jak mi się uda to zamówię jakieś ładne i wygodne butki Bartek :)

***
Zobaczcie jakie śliczniutkie butki zamówiłam :) 

buty bartek

6 komentarzy :

  1. moje buty dziś doszły! piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa kampania reklamowa. A reklamowany produkt także, świetnie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji kupować tych butów dla swojego malucha więc ciężko jest mi się określić na jego temat. Ja swoich chłopcom kupuję buty w sklepie https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html gdzie w sumie od zawsze robiliśmy zakupy. Dzieciaki zawsze są zadowolone jak przychodzi nowa paczka z butami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo, że bez reklamy to jak bez ręki w biznesie. Przede wszystkim potrzebna jest dobra strona internetowa, macie taką? Firma https://seomamut.pl/tworzenie-stron-internetowych-kartuzy/ będzie mogła wam pomóc w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)