świąteczny

Rotator

środa, 28 maja 2014

Blogowe Wow cz. 1

W sobotę 24.05.2014 wraz z Mężem i Wikusią byłam w Bydgoszczy, w Park Hotel Bydgoszcz na Blogowym WOW. Na spotkaniu pojawiło się bardzo dużo blogerek wraz z rodzinami :) Postaram się jak najkrócej opowiedzieć Wam co się działo :) 



Organizatorkami WOW były Paulina i Martyna :) dziewczyny na prawdę bardzo się napracowały, żebyśmy ten dzień mogli spędzić tak miło :) Dzięki dziewczyny :) 


Siostry przywitały nas w drzwiach hotelu i od razu wręczyły olbrzymią torbę z prezentami :) Oczywiście pochwalę się tym, co w torbie znalazłam, ale zrobię to w kolejnym poście :) 


Na przeciwko nas siedziała Paulina z yosoymorena.pl oraz  Gosia z porady-mamy.pl i przyznam szczerze, że te dwie przesympatyczne kobietki najbardziej zapamiętałam z pośród dotychczas nieznanych mi uczestniczek WOW. 


Gosia okazała się być świetną animatorką :) zajęła się naszymi pociechami, dzięki niej inni rodzice mogli spokojnie porozmawiać :) Dzięki Gosiu :)
Skoro już mówię o zabawach, wspomnę o tym, że hotel jest wyposażony w pomieszczenia specjalnie przygotowane dla dzieci, jest tam mnóstwo zabawek oraz basen z kulkami, Wiki utknęła w nim na większość czasu :)


Podczas spotkania odbyły się wykłady. Pierwsza wypowiadała się Pani położna ze szkoły rodzenia Vita. Wykład ten bardzo miło mnie zaskoczył :) Pani położna nie mówiła o oddychaniu ;) ale o tym jak ważne są książki dla rozwoju dziecka. 


Następny wykład, w którym uczestniczyłam (jedno przemówienie niestety opuściłam) poprowadziła Wiola Galla z mama-bloguje.com. Jak widać na poniższym zdjęciu słuchałam w pełnym skupieniu :) Wiola opowiadała o pozycjonowaniu, dzięki niej dowiedziałam się co robię dobrze i co jeszcze mogę zrobić, żeby było lepiej :) 


Po wykładach odbyła się loteria, z której środki zostały przekazane dla chorych dzieci.






Korzystając z okazji, postanowiliśmy z Mężem troszkę sobie dogodzić :) I zamówiliśmy pyszne lody :) Wiki bardzo niecierpliwie na nie czekała :) ba, prawie za ladę wskoczyła ;)  Niestety ledwo ich skosztowała już popędziła dalej się bawić :)- kulki wygrały z lodami :)


Szkoda, że zapomniałam aparatu, pokazałabym Wam jakie  smakowite były te lody :) Teraz pewnie w Waszych głowach pojawiło się pytanie: "aparatu zapomniała, a tyle fotek tu wrzuciła" ;) A owszem wrzuciłam foteczki, dzięki Pani fotograf wegner-keiling.blogspot.com - dziękujemy :)


O proszę powyżej fotka z Ewą i Kasią :) a poniżej z Pauliną z bloga szyszunie.pl. Z Pauliną nie raz sobie gadamy przez czata,  ale tak na żywo miałyśmy okazję zobaczyć się pierwszy raz :) Szczerze podziwiam ją :) przyjechała na WOW aż z południa Polski z całą rodziną :) Na zdjęciu obok Pauliny stoi jej córka Tola, a malutki Kubeczek wraz z tatą gdzieś pewnie spaceruje :)


To na koniec jeszcze lista obecności uczestniczek Blogowego WOW:

Plakaty by Daria z Hej Misiek.

Patronaty : 


Sponsorzy :



9 komentarzy :

  1. było super :) w końcu miałyśmy okazję się poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo z tymi deserami to ja mam wasze fajne zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super sprawa :) zazdroszczę Wam dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, ale miło mi się zrobiło. Zdjęcie okropne jest, ale nie sądziłam, że będę kiedyś czytać o sobie na innych blogach :P O Was będzie też u mnie, bo relacja przygotowana, ale publikacja 14 minut po piętnastej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że znów się spotkałyśmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jacie, jakie super spotkanie :) Może następnym razem i mi by się udało wkręcić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulcia jak pięęęęknie wyglądałaś :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne wydarzenie, z chęcią wzięłabym udział :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Było genialnie, do zobaczenia szybciej, niż w październiku:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)