świąteczny

Rotator

sobota, 10 maja 2014

Policzmy się!

Słuchajcie kochani. Jest akcja.




"Policzmy się z rakiem" to inicjatywa zagrzewająca do walki z rakiem. Na tym portalu budowana jest społeczność osób chorych i tych którzy im towarzyszą w walce z rakiem oraz osób, którzy już go pokonali. Od 2010 roku, raz do roku, w maju organizowana jest akcja liczenia tych, którzy chcieliby zamanifestować swoje wsparcie dla chorych. Również i Wy możecie przyłączyć się, wystarczy jedno kliknięcie :) Dajcie się policzyć :) 


Kliknij, a przeniesiesz się do strony zliczającej


6 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. ja w tym roku po raz pierwszy o niej usłyszałam

      Usuń
  2. Ja także słyszałam o tej akcji. Uważam, że to bardzo dobra inicjatywa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej akcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz :) to dobrze, że o niej wspomniałam na blogu :) już wiem, że przynajmniej jedna osoba więcej dzięki mnie wie :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)