świąteczny

Rotator

poniedziałek, 19 maja 2014

Korzystamy z atrakcji i pogody :)

Pisałam jakiś czas temu o Toruńskich Dniach Rodziny :) Pogoda w te dni raczej nie sprzyjała plenerowym imprezom, ale nam udało się skorzystać przynajmniej z rejsu statkiem :)

rejs statkiem, toruń



rejs statkiem, toruń

Podczas rejsu można posłuchać o historii Torunia oraz o zabytkach naszego miasta, niestety przy dziecku, które uwielbia ruch, ciężko jest usiedzieć w miejscu, a więc i ze słuchaniem jest problem. Wiki najbardziej podobało się na dziobie :) a tak poza tym, to fajne schody na statku były :) Także chodziliśmy sobie góra - dół i na dziób.

rejs statkiem, toruń

Piątkowe popołudnie i sobota minęły nam na planowaniu przeprowadzki, drobnych zakupach typu kleje, pędzle ..., czyszczeniu ściany w łazience z wszelkich pyłów, żeby już w poniedziałek, można było ją zagruntować i w bieżącym tygodniu położyć płytki. Co prawda wg wstępnych planów to już powinniśmy mieszkać w nowym mieszkaniu, jednak niestety coś nie poszło i zasiedlenie jest planowane na 25ego (plus/minus) Także czekamy z niecierpliwością i robimy co możemy w mieszkaniu (a niestety kluczy nie mamy na stałe, tylko każdorazowo musimy od stróża je brać, więc zrobić wiele też nie możemy)

bańki mydlane

Pogoda w niedzielę na szczęście była piękna :) Dzięki temu mogliśmy spędzić przyjemnie i aktywnie ten czas. Byliśmy z bliska zobaczyć i wypróbować, plac zabaw wypatrzony ze statku :) Po drodze Wiki robiła bańki i biegała z górki. Później był spacerek i zrywanie kwiatków. A po obiedzie przejechaliśmy się tramwajem :) Wiki uwielbia pociągi i tramwaje, więc to była największa atrakcja dnia :) Kilometrów zrobiliśmy tej niedzieli niezliczoną ilość, a Wiki i tak do końca energii nie zabrakło :) Lubię takie intensywne, rodzinne dni :) 

plac zabaw, toruń, bulwar

górka w okolicy placu zabaw, Toruń
Z górki na pazurki

Toruń
Wooow jaka duża kula ;)

kwiatki na dzień matki
Kwiatki od Wiki

Toruń
Moje ulubione miejsce w centrum Torunia

tramwaj
Dla jednych konieczność, dla innych atrakcja ;)

7 komentarzy :

  1. Bańki muszą być :) też zawsze lubiłam tą prostą zabawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nie ma takiej osoby, co by nie lubiła baniek :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że weekend udany i trzymam kciuki za szybką przeprowadzkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że weekend udany i trzymam kciuki za szybką przeprowadzkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odczucie, że odkąd wyjechałam z Torunia tyle tam się dzieje, a mi wszystko umyka :( Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje się, dzieje :) ale niestety nie da się być wszędzie gdzie by się chciało :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)