świąteczny

Rotator

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Prorocze sny

Mówi się: "To tylko sen. Zły sen"
Ale czy sen nie zapowiada jednak czegoś, a może przed czymś ostrzega ... ? 

Kiedyś miałam kilka snów których odbicie znalazłam w rzeczywistości. Szukałam w pamiętniku, czy przypadkiem nie zapisałam sobie gdzieś tych snów, ale nie mogę znaleźć. Nie pamiętam ich dobrze, ale w  jednym przypadku sen  był o trąbie powietrznej - następnego dnia w pracy było bardzo nieprzyjemnie ...  Szef jak tornado ... 

Drugi sen był zawiły, zakręcony, pojawił się w nim portfel, dokumenty i facet, który hmm chyba na siłę chciał pojąć mnie za żonę czy coś takiego, jakaś sytuacja w której nie czułam się bezpiecznie - następnego dnia w drodze na imprezę, na przystanku autobusowym, mnie i siostrę zaczęli zaczepiać pijacy. Zaczęło się niewinnie - niby żartem pan poprosił o dokumenty w celu wylegitymowania. Sytuacja rozwinęła się tak, że ręka jednego z chwiejących się panów zacisnęła się mi na kurtce, na szyi ...

Te dwa sny pojawiły się w jednym tygodniu, nie jestem pewna czy nie dzień po dniu.

Jakiś czas temu napisałam post Noc koszmarów 
Śniło mi się między innymi że ugryzła mnie ryba - następnego dnia, na klatce schodowej mijałam się z chłopcem, jego pies skoczył na mnie i chwycił zębami za przedramię, niby nie mocno, ale poczułam. Nie istotne jest w tym momencie czy pies chciał mnie ugryźć czy chciał się bawić - przestraszyłam się, jak we śnie.

Dziś szukając czegoś w historii przeglądarki znalazłam zapis: Gmail - .... i tu pada imię i nazwisko  bohaterki snu, którego celowo nie opisałam w wyżej wspomnianym poście. Ta osoba kontaktowała się z moim Mężem kilka godzin po tym jak ja wspominałam na blogu o tym, że mi się śniła!!! 
Ta kobieta z przeszłości Męża, pojawia się w większości koszmarów jakie mi się śnią!!! Jak ujrzałam dziś literki składające się na jej imię i nazwisko to myślałam, że serce mi wyskoczy. Poczułam fizyczny ból, tak mocno napięły mi się wszystkie mięśnie ... 

Nie wierzę w horoskopy, przesądy, ... Wierzyć w sny prorocze? 

Mojej mamie śniła się jej mama tej samej nocy, której umierała :(

Dawno nie myślałam o snach, ich znaczeniu ... Dziś przerażają mnie i interesują



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)