świąteczny

Rotator

czwartek, 27 stycznia 2011

nk.pl

Spędziłam dziś na tym portalu sporo czasu. Obejrzałam zdjęcia wielu znajomych, z którymi w sumie nie mam kontaktu. Podstawówka, liceum, studia, praca ... tylu ludzi poznajemy w ciągu swojego życia, a z tak niewielką ilością osób kontakt utrzymuje się dłużej niż tylko przez etap życia na którym daną osobę poznaliśmy. 

Wracając do zdjęć. Szczególną uwagę zwróciłam na koleżanki i kolegów z liceum. Wydaje się, że tak niedawno razem siedzieliśmy w ławkach szkolnych, a dziś ... to żony, mężowie, matki, ojcowie, ... ludzie wykształceni, rozrzuceni po świecie. Przez te kilka lat tak wiele się zmieniło. 

Co by nie mówić o nk, mimo wszystko cieszę się, że istnieje taki portal :) Jakby nie ta strona to nie miałabym już żadnego kontaktu ze znaczną częścią znajomych. No i co bym robiła z nudów :) lub w stanie nicniechcenia ;)
(oczywiście istnieją inne portale tego typu, ale w moim przypadku od nk się zaczęło :) )

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)