świąteczny

Rotator

niedziela, 2 stycznia 2011

Postanowienia na 2011 rok

Jeszcze nie tak dawno (przynajmniej tak się wydaje) zastanawiałam się co to będzie w 2000 roku :) a tu już mamy 2011 rok. Czas tak szybko ucieka. Jeszcze kilka dni i będę starsza o rok, ojj mam już tych latek troszkę, ale nie o tym dziś będę pisać, myśleć też nie będę. 

W tym roku postanowiłam, a właściwie to w tej chwili postanawiam: 
  • swoja zazdrość troszkę poskromić,
  • uwierzyć, że to co robię, robię dobrze, uwierzyć w siebie, w to że jestem równie dobra jak inne/inni, w to że dla Kogoś jestem najważniejsza, najlepsza ... 
  • przykładać się do swoich obowiązków, 
  • poskromić lenistwo - nie słuchać podszeptów " zrobisz to później, a teraz połóż się, poczytaj, pośpij,..." 
  • myśleć tylko o tym co będzie poprawiało mi humor, myśleć zdecydowanie pozytywnie, myśli o byłych i wszystkim co z tym związane po prostu  "ucinać" ... nie myśleć o tym co wpędza w zły nastrój,
  • płakać tylko na filmach, 
  • wierzyć, w to że będzie tylko lepiej, że wszystko się ułoży,
  • zdecydowanie więcej się uśmiechać,
  • oprócz książek przyjemnych poczytać również te, które mogą mi pomóc zmienić się,
  • hmm może odświeżyć, zacieśnić pewne kontakty,
  • kontakty z Bogiem zdecydowanie poprawić !!!
  • nie bać się
  • walczyć i nie poddawać się, 
  • ...
W tej chwili nic więcej mi do głowy nie przychodzi, ale jak coś mi się przypomni to jeszcze sobie dopisze. Lista jest zdecydowanie długa, ale myślę, że jak zacznę nad sobą pracować, pozytywnie myśleć to wszystko będzie się układać :) 

Podpytałam męża o to co powinnam w sobie zmienić. Po chwili zastanowienia wymienił punkt pierwszy na mojej liście :) Oj łatwo nie będzie z tym punktem, (myśl pozytywnie!) damy radę :) znaczy ja dam radę :)

2 komentarze :

  1. oczywiście że dasz radę:) trzymam mocno kciuki za Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj będzie ciężko ...w dosłownie chwili po napisaniu na blogu postanowień, wybuch zazdrości ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)