świąteczny

Rotator

środa, 12 marca 2014

KONKURS #3

Zapraszam na kolejny konkurs :) Tym razem organizuję go wraz z Anitą z bloga Moje Pasje. Anita nagrody wykonała własnoręcznie :) zobaczcie jaka to zdolna kobieta :) Na jej blogu, czy fanpagu możecie zobaczyć znacznie więcej takich szydełkowych cudeniek :)


W konkursie wygrywają dwie osoby, dlatego należy dokonać wyboru nagrody.

NAGRODY:


ABY WZIĄĆ UDZIAŁ, NALEŻY
  • Wypełnić formularz zgłoszeniowy 
  • Polubić fanpage Moje Pasje oraz Co w głowie piszczy (*** osoby nie posiadające konta na fb prosimy o dodanie naszych blogów do obserwowanych oraz informację na ten temat w komentarzu pod tym postem)
  • Zamieścić baner na swoim blogu lub udostępnić na fb
  • Miło nam również będzie, jak dodacie nasze blogi do obserwowanych . Z góry dziękujemy :) 



REGULAMIN
  1. Organizatorzy konkursu: Yllla, autorka bloga "Co w głowie piszczy" oraz Anita, autorka bloga "Moje pasje"
  2. Konkurs trwa od 12.03.2014 - 11.04.2014 do godziny 23:59
  3. Zwycięzcy zostaną wyłonieni w drodze losowania.
  4. Wyniki zostaną ogłoszone do 13.04.2014 roku.
  5. Na adresy zwycięzców będziemy czekać do 16.04.2014. W razie nie otrzymania ich w określonym terminie, nagroda przepada.
  6. Nagrody książkowe wysyła Yllla - niezwłocznie po otrzymaniu adresu.
    Maskotkę oraz zakładkę wysyła  Anita - zastrzega sobie prawo do opóźnienia w razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.
  7. Konkurs przeznaczony jest dla osób mieszkających w Polsce. 

14 komentarzy :

  1. Dobry wieczór - ja nie w sprawie konkursu (choć wart jest uwagi, może dojrzejemy:) tylko komentarza u mnie na blogu: bardzo mnie ciekawi, jak hodujecie tę kapustę z głąba. Czy mogę prosić o opis?

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłoszona! baner na blogu
    świetna zakładka - jak nie wygram to chyba zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawimy się, mam nadzieje, że wszystko polubiłam i udostępniłam :-), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna zabawa, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bierzemy my udział, a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się zgłosiłam :)
    pozdrawiam
    Urszula Wołkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie, że biorę udział:) Jeszcze nie czytaliśmy tej Basi, a mój Tymek ją uwielbia i koniecznie kazał mi się zgłosić do konkursu:) Polubione oczywiście:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blogi i banner znajduje się już u mnie na http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. www.malinowaxd.blogspot.com - baner :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja! I ja! :D Baner wisi na Pastelowym:
    http://pastelowy-niecodziennik.blogspot.com/search/label/Partnerzy%20%26%20Wsp%C3%B3%C5%82praca

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli link się nie pokazał, to tutaj:
      http://pastelowy-niecodziennik.blogspot.com/2013/09/jako-bloggerka-bardzo-chetnie-nawiaze.html

      czasem przeglądarki dziwnie konwertują adresy :)

      Usuń
  11. może tutaj wygram?hmm pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)