świąteczny

Rotator

poniedziałek, 4 listopada 2013

Drewniane klocki Elefun Toys

W komentarzach pod postem o aparacie firmy Elefun, wspominaliście i chwaliliście drewniane zabawki firmy Elefun. My z drewnianych zabawek tej firmy mamy tylko klocki i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni.

klocki, firma elefun, opinia



100 drewnianych, kolorowych klocków o różnych kształtach. Są walce, sześciany, prostopadłościany, są klocki bardziej płaskie i takie niby to mostki, niby daszki. Wybór jest na prawdę duży. Trochę wyobraźni i wszystko można zbudować :) 

Ponadto pokrywka opakowania klocków jest jednocześnie sorterem. Tak więc można powiedzieć, że mamy dwie zabawki w jednej. Jak Wiki miała trochę ponad roczek to bawiliśmy się głównie w sortowanie klocków. Drugą jej ulubioną zabawą było oczywiście burzenie zbudowanej przez dorosłego wierzy. Ale od tego chyba każdy maluch zaczyna swą przygodę z klockami :)

opinia,

Mając trochę więcej niż 1,5 roku Wiki sama zaczęła budować, tworzyć. W ten sposób dzieci bawią się klockami do ... lat. Tu musiałyby się wypowiedzieć mamy starszych dzieci, ale jak tak sobie przypominam siebie samą i siostry moje, to już do szkoły chodziłyśmy, a jeszcze klockami się bawiłyśmy. Jest to więc zabawka, która będzie naszemu dziecku towarzyszyć przez dobrych kilka lat.

opinia,

Powiem szczerze, że i dorośli jak tylko będą mieli okazję i wymówkę w postaci dziecka obok, też chętnie się pobawią :) Zobaczcie co stworzyli Wujek i Ciocia Wiki, jak u nas ostatnio byli :)

opinia,
Rakieta autorstwa Wujka

Drewniane klocki firmy Elefun dostają ode mnie dodatkowy plus za trwałe opakowanie "wiaderko" z pokrywką spełniającą funkcję sortera. Nie lubię jak zabawki nazwijmy je "wieloczęściowe" leżą porozrzucane, gubią się, trzeba wymyślać w co je spakować, żeby nie było bałaganu. W przypadku tych klocków nie ma problemu. Bawimy się budując coś z klocków, a później bawimy się wrzucając klocki do wiaderka (czy to przez sorter, czy zwyczajnie). Tak, dla Wiki sprzątanie klocków to też zabawa.
opinia,
Super samochód Cioci
Zabawa klockami kształci wyobraźnię, uczy kreatywności, ćwiczy logiczne myślenie i rozwija zdolności manualne dziecka. Tego typu klocki można wykorzystać również do nauki kolorów i kształtów, a nawet do liczenia. Myślę, że warto kupić je, już takiemu maluszkowi 18 miesięcznemu,  ta zabawka z pewnością się mu nie znudzi.

16 komentarzy :

  1. Dla mnie bomba, ale znając życie Nadzia poroznosiłaby je po całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. o ! ja takie klocki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. znam (w wersji nieco bardziej pastelowej) i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy i uwielbiamy - Julka bawi się nimi już trzeci rok :) ciągle są w świetnym stanie i na czasie - nie nudzą się.

    Co do zabawek z Elefun - świetne są drewniane ciuchcie - cyferki i literki. To duże puzzle - jeden puzzel to literka i tak cały alfabet, tak samo z cyferkami.
    Mamy obie i tak jak klocki są ponadczasowe - gdy Julka była mniejsza układała je na zasadzie A jak Arbuz - teraz już wie jak wygląda A i inne literki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam mała to najbardziej lubiłam bawić się drewnianymi klockami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój chrześniak na pewno byłby z nich zadowolony ;) Może mu sprawię takie na Mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy takie same, nie wychodzą z użycia od 2 lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja z Elmirką bawię się właśnie drewnianymi klockami :) Super sprawa! Czasami ja chętniej od Elmirki układam te klocki heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam drewniane zabawki :-) jako dziecko tez mialam drewniane klocki, a teraz takimi bawi się mój syn

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę nad nimi dla mojej Mili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kto ma na sprzedaz takie klocki

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko co drewniane jest fajne. Szczególnie zabawki i meble dla lalek https://achdzieciaki.pl/mebelki-dla-lalek-98 bo mamy pewność, że takie zabawki będą trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolorowe, ekologiczne i ponadczasowe. Takie zabawki to prawdziwy hit, a w dodatku wspierają rozwój dziecka. Sama się do nich niedawno przekonałam, po kupieniu drewnianego samochodziku dla mojego siostrzeńca https://babysteps.pl/pl/zabawki-drewniane/170-samochodzik-drewniany.html strzał w dziesiątkę, zupełnie jak te klocki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)