świąteczny

Rotator

niedziela, 10 listopada 2013

Roladki z szynki konserwowej

Dziś wrzucam przepis dla tych co nie mają pomysłu co postawić znajomym jak wpadną na "kieliszek". Roladki z szynki konserwowej trzeba przygotować z wyprzedzeniem, ponieważ składniki muszą się przegryźć - warunek konieczny, żeby faktycznie dobrze smakowały.

przepis, przystawka



ROLADKI Z SZYNKI KONSERWOWEJ

  • 20 plastrów szynki konserwowej
  • ok. 30 dkg tartego żółtego sera
  • majonez
  • czosnek

Żółty ser trzeba zetrzeć na tarce jarzynowej (ale lepiej jak jest drobniejsza niż moja), chyba, że gotowy tarty kupicie. Do sera trzeba przecisnąć czosnek, ząbek, dwa, trzy ... nie podam Wam konkretów, bo po pierwsze ząbki są różnej wielkości, po drugie każdy ma inny gust. Do tego dodać majonez, wymieszać i zwinąć roladki - tak jak na zdjęciu. 

Roladki należy przygotować dzień przed podaniem. Nabierają smaku, jak składniki dobrze się ze sobą "zapoznają" ;)

przepis, przystawkaprzepis, przystawka

przepis, przystawkaprzepis, przystawka


22 komentarze :

  1. Jadłam kiedyś coś podobnego, ale w wersji chrzanowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam wersje z chrzanem, ale mi nie smakowała :/ Nie wiem, może coś nie tak zrobiłam, a może po prostu to nie dla mnie

      Usuń
  2. Mmmm ciekawe :) Na następnej imprezie zaserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może będę miała okazję Cię kiedyś poczęstować :) o ile zrobisz wtedy wyjątek i zjesz mięso :)

      Usuń
  4. Fajnie, że takie proste w wykonaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego, nie trzeba przygotowywać na ostatnią chwilę, to dodatkowy plus jak dla mnie :)

      Usuń
  5. Jak smakują? Ja nie przepadam za szynką, tym bardziej taką ze sklepu bo jest wodnista i ten smak.. nie zawsze trafiony.
    Ale dla miłośników taki przepis może się spodobac - świetne na przekąskę. ;)

    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie nie jestem jakaś bardzo"mięsna", ale te roladki to mi serio, baaaardzo smakuja

      Usuń
  6. Pysznie wyglądają i proste do zrobienia :) Przekąski idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wolę ostrzejsze smaki, ale ogólnie pomysł na roladki z szynki jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mama Ka uwierz mi, te roladki mogą być oooooostre! :) kwestia tego ile dodasz czosnku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może ostre to nie najlepsze słowo, lepiej pasuje "mocne"

      Usuń
  9. ide obrabować lodówkę ;D czosnek uwielbiam! małż w ogóle hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. super pomysł, można ser żółty zmieszać z majonezem i dodać ananasa z puszki i kukurydzy konserwowej

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste, szybkie i smaczne, i do tego najszybciej znikają. Uwielbiam takie :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Smaka mi na noc narobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie w domu robi się takie roladki z pastą jajeczno chrzanową, układa na tackach i zalewa się to rosołkiem z żelatyną, żeby postała szyneczka w galarecie! pycha! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)