świąteczny

Rotator

czwartek, 7 listopada 2019

Wykorzystaj kamienie jubilerskie i stwórz oryginalny prezent

Kolejne święta się zbliżają. Zaczynamy się zastanawiać nad prezentami dla najbliższych. Czasem dochodzimy do wniosku, że przecież już wszystkie pomysły wykorzystaliśmy, w takim razie, czym obdarować bliską nam osobę? Mam pewien pomysł :D 


źródło: https://www.gal-art.pl/


Kamienie jubilerskie - wiecie co to takiego? To kamienie naturalne do wyrobu biżuterii. Kupicie je zarówno w sklepach stacjonarnych w każdym mieście, jak i na stronach internetowych. Dostępne są w szerokiej gamie kolorystycznej i w najróżniejszych kształtach: owale, kule, wielokąty, sieczka. Z kamieni możecie stworzyć jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i wyjątkowy w każdym calu prezent. Kolczyki, naszyjniki, wisiorki czy też bransoletki wykonane przez bliską osobę, z pewnością będą prezentem, o którym szybko się nie zapomni. A jeśli będzie to komplet kolczyki + naszyjnik + bransoletka, to zachwytom nie będzie końca :) Tego typu rękodzieła świetnie się nadadzą na prezent dla córki, mamy, babci, siostry, cioci, szwagierki ... czy też przyjaciółki. Każda kobieta ucieszy się z oryginalnej biżuterii, szczególnie gdy znając jej upodobania zastosujemy jej ulubione kamienie. Może to będzie jaspis, opal, a może kamień księżycowy?

Być może wydaje się Wam, że stworzenie własnoręcznie biżuterii jest zbyt trudne, ale nie rezygnujcie zanim nie spróbujecie :) Kamienie jubilerskie mają od razu przygotowane dziurki. Wystarczy przykładowo przewlec sznurek, czy rzemyk i ... okaże się, że jest to prościzna. Kto wie, może tak się Wam spodoba własnoręczne tworzenie ozdób z kamieni jubilerskich, że zajmiecie się tym na poważnie?!


12 komentarzy :

  1. Zawsze myślałam, żeby coś zrobić, ale jakoś nie doszło do tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo. Choć zdarzyło mi się raz uszyć 3 ciuszki dla lalek - szycie i przerabianie starych rzeczy na coś jeszcze przydatnego, to oprócz tworzenia biżuterii kolejna rzecz, którą chciałbym robić, ale jakoś na planach zazwyczaj się kończy :D

      Usuń
  2. Bardzo lubię ręcznie robiona biżuterię, ale raczej nie mam do tego smykałki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto wie? a może jeszcze po prostu, o tym nie wiesz D:

      Usuń
  3. Jest też opcja, by kupić towar i zlecić to komuś, kto potrafi wykonać taką biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Ja zawsze staram się kupować oryginalne prezenty dla swoich bliskich. Czasami stworzę coś sama. Na święta wszyscy dostali fotoksiążki z naszymi wspólnymi zdjęciami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Można zdecydować się na samodzielne wykonanie zjawiskowej biżuterii z wykorzystaniem ozdób ze średniej pułki cenowej.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)