świąteczny

Rotator

środa, 5 czerwca 2013

Dzień na wsi u wujka Jacka

O to prezent jaki Wiki dostała na dzień dziecka od Babci i Cioci :)


Książeczka "Dzień na wsi u wujka Jacka" Wydawnictwo Olesiejuk


Twarde kartki, piękne rysunki, dużo zwierzątek i do tego jeszcze gra. 


Można posłuchać piosenki oraz odgłosów zwierząt, które występują na farmie wujka Jacka :)

 
Wiki ma  18 miesięcy, jest to książeczka odpowiednia do jej wieku.


Kruszynka nasza wskazuje zwierzątka i pyta "co to?", a ja jej odpowiadam. Ja pytam "gdzie jest koń?" Wiki pokazuje. Po wskazaniu zwierzątka sprawdzamy jakie ono wydaje odgłosy :) W sumie to, więcej się bawimy tą książeczką, niż ją czytamy :)
Książeczka nie zawiera długich opisów. Dla dziecka w wieku Wiki taka ilość tekstu jest akurat, jednak mógłby być on napisany wierszem. Rytmiczne teksty bardziej skupiają uwagę malucha. Jest to jednak jedyny minus książeczki.

Wpadła mi w oko jeszcze jedna książeczka z tej samej serii, mianowicie "Dzień w zoo". Kusi mnie, nęci i nie wiem czy uda mi się powstrzymać przed jej zakupem :) Jakby nie ograniczona ilość monet w portfelu, już byśmy ją z Wiki czytały.

5 komentarzy :

  1. Z Wyd. Olesiejuk faktycznie mają fajne książeczki, a takie z dźwiękami muszą być cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak z głośnością? Nie daje zbyt mocno po uszach? :D Bo ja w większości ich książek dźwiękowych musiałam głośniki zakleić plastrem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt jest dość głośno :) ale nie aż tak, żeby trzeba było zaklejać :)

      Usuń
  3. Fajna książeczka dla dzieci :) Najlepsze jest właśnie to, że ma twarde i kolorowe strony.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)