świąteczny

Rotator

piątek, 3 lutego 2012

Domowa biblioteczka

:) udało mi się wczoraj skończyć spisywanie książek z regałów :) Statystycznie wygląda to tak:
  • 2 regały
  • 732 książki (w tym słowniki, podręczniki akademickie, bajki dla dzieci)
W większości są to książki, których nie czytałam, bądź w przypadku literatury klasycznej, pozycje, które chciałabym przeczytać po raz kolejny. Przeważnie, są to książki wydane przed 2000 rokiem. Sporo wśród nich fantasy i klasyki. Prawie wszystkie chciałabym przeczytać :), ale czy kiedykolwiek uda mi się to zrobić?

Jeżeli chodzi o bajki to niedługo będę mogła zacząć czytać Wiki :) Bajki, Baśnie Andersena, Baśnie braci Grimm, ... oby tylko chciała słuchać :)
Żeby przeczytać resztę tych książek, to musiałabym chyba zostać odcięta od biblioteki, internetu, właściwie to musiałabym się na jakiś czas przenieść z tymi regałami na bezludną wyspę :)

Porządek w książkach zrobiony, teraz kolej na zdjęcia. Aućć z tym będzie trudniej. Ciężko mi wybrać z pośród kilku ujęć to jedno, a pozostałe usunąć. Nie mogę się zdecydować, które zdjęcia wywołać (najlepiej wszystkie, tylko gdzie bym je trzymała :) ) Trzeba to w końcu zrobić. Miło będzie z córcią usiąść, położyć album na kolanach i przeglądając zdjęcia opowiadać: "A tu zobacz, jesteś w brzuszku mamy, tatuś nas obejmuje. Byliśmy wtedy w Holandii ... "

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)