świąteczny

Rotator

piątek, 24 lutego 2012

3 miesięczne Maleństwo :)

Nasza Wiktoria ma już 3 miesiące :) Mądra z niej dziewczynka :) Ostatnio nauczyła się, że jak wyciągnie rączki do góry to tatuś weźmie ją w ramiona :)  Po przebudzeniu, jak również po najedzeniu wyciąga się, przeciąga, pokazuje jaka jest duża i pięknie się śmieje. Wypija nawet po 150 ml mleka (w 2-3 miesiącu życia dziecko powinno pić 120 ml tegoż napoju). Uwielbia gruchać patrząc się w oczy rozmówcy, oglądać półki z książkami oraz monitor komputera.  Słucha grzecznie Baśni Braci Grimm. I uwaga: od około miesiąca przesypia całe noce :) Przykładowo wczoraj zasnęła około 19tej i spała do 5tej, po nakarmieniu przysnęła do 8mej :) Na brak snu nie możemy narzekać :)

Z okazji miesięcznicy zrobiłam Małej foteczki w sukience :) Na codzień nie ubieram jej sukienek, spódniczek, super spodni ... Wydaje mi się, że we wszystkich tych "dorosłych" ubrankach dziecku nie jest wygonie.  Takie maleństwo zbyt dużo czasu spędza leżąc w łóżeczku. Nie ma to jak śpioszki i body ... Przy okazji przejżałam również ubranka, sporo z nich powędrowało do wora, gdzie będą czekać na kuzynkę :) Sporo nowych, większych ciuszków trafiło do pralki - myślę, że spokojnie można już Małą w nie ubierać :) Jeżeli są za duże to szybko do nich dorośnie :) 

Jest z nami tylko 3 miesiące, a wydaje się jakby była od zawsze :) Świetnie wkomponowała się w nasze życie :) kochamy i uwielbiamy :) Nasz mały Skarb :)

***

Dziś o mało co zostałabym osmarkana blee :( Pan idący chodnikiem przede mną w pewnym momencie wyhamował ostro, przekręcił głowę w lewo, przytknął palec do jednej dziurki i ... a ja z lewej właśnie go mijałam :(

2 komentarze :

  1. Takie maleństwo to wielkie szczęście :) taka mała i już wie co dobre: książki i komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dostałam skrętu kiszek i żołądek do gardła mi podskoczył, gdy przeczytałam ostatni akapit. Feee...

    My również nie wiemy co to znaczy brak snu. Nasza Julka mając miesiąc przesypiała całe noce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)