świąteczny

Rotator

niedziela, 6 lutego 2011

"Dar" Patrick O'Leary

Wczoraj skończyłam czytać kolejną książkę. "Dar" to bajka, która "mówi o potworach, mędrcach, smokach, pijawcach, o gryfach i Tomenie." Ta opowieść pełna magii, zainteresowała mnie, wciągnęła ... a wydawało mi się, że bajki to już nie dla mnie :)

Kilka słów mądrych:
"Ciało odczuwa głód i pożądanie, lecz jego żądze można zaspokoić. Jednak pragnienia umysłu nic nie jest w stanie uśmierzyć, jego głód jest nieskończony: mając trochę, chce więcej; mając więcej, chce wszystko; mając wiedzę, wie, jak mało wie; kiedy coś pochwyci, sięga dalej. To dar i przekleństwo zarazem: choć będzie wchłaniał, nigdy się nie zapełni. Umysł przegnie wszystkiego."

I kilka słów zabawnych :)
"Spotkaliście kiedyś kobietę?
- Tak.
- Przedziwne stworzenia. Noszą takie dwa niesamowite balony. - Pokazał rękoma. - A jazgoczą, że głowa puchnie."

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)