świąteczny

Rotator

niedziela, 13 lutego 2011

Spacer nad Wisłą

Dziś był bardzo piękny dzień :) i bardzo efektywny. Nie wiem jak wcześnie wstaliśmy, ale do południa zdążyłam upiec drożdżówkę i ugotować zupę na jutro. Cały dzień za oknem pięknie świeciło słońce :) Temperatura niestety nadal utrzymuje się poniżej zera, ale zdecydowanie widać już oznaki zbliżającej się wiosny - spójrzmy chociaż na "nastrój" w naszym mieszkanku ;) 

Jakiś czas po obiedzie, ja i Mąż, poszliśmy na spacer :) Tym razem przeszliśmy się bulwarem, wzdłuż Wisły. Słońce niestety zaczęło chować się, ale widok i tak był piękny :) Pstryknęłam kilka fotek, niewiele bo zmarzły mi paluszki :) ale dwie fotki wybrałam i na blogu wkleiłam (jak widać). 

Jak tylko zrobi się na tyle ciepło, by ręce trzymające aparat nie marzły, planuję dłuższy spacer :) za Wisłę na Zamek Dybowski :) Bardzo lubię to miejsce, wiążą się z nim miłe wspomnienia :) 

Achh już niedługo :) 

"Wiosna - cieplejszy wieje wiatr
Wiosna - znów nam ubyło lat
Wiosna, wiosna w koło, rozkwitły bzy
Śpiewa skowronek nad nami
Drzewa strzeliły pąkami
Wszystko kwitnie w koło, i ja, i Ty ..."


"Wiosna" Skaldowie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)