świąteczny

Rotator

środa, 19 listopada 2014

Akcja "Baw się z nami" w sieci Biedronka

17 listopada w sieci Biedronka ruszyła akcja "Baw się z nami". Na opakowaniach produktów dla dzieci zagościły postacie z kreskówek wytwórni Warner Bros. Na jogurtach i serkach Miami, płatkach Chocoszki, sokach Pycholandia,  napojach Sonik, chusteczkach Dada, Delikatne, Queen i wielu innych produktach zobaczyć można między innymi Królika Bugs'a, Scooby-Doo, czy Kaczora Daffy.



Częścią akcji "Baw się z nami" jest wprowadzenie aplikacji Zappar, która łączy świat rzeczywisty, z tym generowanym komputerowo. Dzięki tej aplikacji dzieci będą mogły zagrać w gry oraz zrobić sobie zdjęcie z bohaterami kreskówek. Aplikację Zappar należy zainstalować na komórce, a następnie przy okazji zakupów poszukać w sklepie specjalnych kodów i zeskanować je (kody można znaleźć również na ulotkach oraz w tygodniku Kropka TV). Każdy kolejny kod to kolejna gra, w której pojawią się ulubieńcy najmłodszych. Poniżej prezentuję kilka screenów z gier, w które miałam okazję zagrać dzięki aplikacji Zappar. 

aplikacja zappar, biedronka, gra
Skanowanie kodu z ulotki

aplikacja zappar, biedronka, gra
Gra, z której można skorzystać dzięki aplikacji Zappar

aplikacja zappar, biedronka, gra
Kaczor, z którym można zrobić sobie zdjęcie :)

aplikacja zappar, biedronka, gra
Kod znaleziony na półce w Biedronce

aplikacja zappar, biedronka, gra

aplikacja zappar, biedronka, gra

aplikacja zappar, biedronka, gra

aplikacja zappar, biedronka, gra


aplikacja zappar, biedronka, gra
A to ja gonię Scooby-Doo ;)


A oto produkty w nowych opakowaniach :)

Biedronka, akcja Baw się z namiBiedronka, akcja Baw się z nami

Więcej produktów oraz gry z bohaterami kreskówek znajdziecie na stronie Biedronki

5 komentarzy :

  1. Fajnie, że takie sklepy angażują się w akcje dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :)
    Pewnie teraz moje dzieciaczki w klasie będą się tym chwalić hehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam, super pomysł :)
    Mam nawet chusteczki z tej serii :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczki mama kupiła, ekstra są z Jerrym i Tommim i innymi bajkowymi bohaterami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)