świąteczny

Rotator

sobota, 1 grudnia 2018

Kolejne urodziny minęły

Kolejne urodziny córek za nami. Wiki ma już 7 lat, a Hania 3 lata :) Zastanawiam się kiedy ten czas minął? Wiki niedawno taka malutka była, a teraz jest już dziewczynką umiejącą czytać i zrobić co nie co na komputerze. Nie wspomnę już o tym, że przecież tak długo nie mówiła, a teraz papla jak najęta :D Hania jest już przedszkolakiem :) i nawet przestała już płakać i wchodzi do przedszkola z uśmiechem na ustach. Uczy się swojej pierwszej roli, będzie Aniołkiem w jasełkach. 

Zaczynam się bać tego, że nim się obejrzę będą dorosłe ...


Urodziny świętowaliśmy w gronie rodzinnym i z Sąsiadami i z dziećmi szkolnymi :) Dwa weekendy nam to świętowanie zajęło, 4 dni dokładnie :D Także dzieci moje są bardzo zadowolone, a ja zmęczona.

3 komentarze :

  1. Ściskam ciebie i dziewczynki kochana. ☺ 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego wątku naprawdę dowiedziałem się bardzo dużo.Ta wiedza bardzo mi się przyda.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)