świąteczny

Rotator

czwartek, 31 maja 2012

Odciski

24.05.2012 Wiki skończyła pół roczku :) Wiem, że to było już dawno temu, ale ciągle brakuje mi czasu i pisanie na blogu zostaje gdzieś na szarym końcu obowiązków i przyjemności. 


Tą fajną rameczkę dostaliśmy od znajomych już jakiś czas temu :) Powiem szczerze, że to jest naprawdę super prezent. Ja nawet nie wiedziałam, że takie ramki są. Jakbyśmy jej nie dostali, to odcisków nie byłoby.

Stwierdziliśmy, że 6-miesięczna Wiki jest już wystarczająco duża, może rozłożyć piąstkę :) i zrobiliśmy odciski jej dłoni i stopy :) Zdjęcie również jest już zrobione, trzeba je jeszcze wywołać i włożyć do ramki :) I będzie super pamiątka :) Myślę, że za jakiś czas fajnie będzie przyłożyć Wiki rączkę/stopę i pokazać Jej ile urosła :)


Przez chwilę poczułam się dzieckiem i z pozostałej masy zrobiłam aniołka :) - masa do odcisków to zdecydowanie nie jest gips :) To jest coś bardzo plastycznego, bardzo lekkiego :) Fajne to jest :) Ciekawe czy da się pomalować farbkami :) Spróbuję, kiedyś ... jak będę miała czas.

4 komentarze :

  1. Masa do odcisków to świetna sprawa i rewelacyjna pamiątka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śweitna ramka. Jeżeli mi będzie dane byc mamą to sobie taka sprezentuję (: i proszę jaka z Ciebie artystka (:

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna sprawa, baaardzo mi się to spodobało:)

    Otagowałam Cię w moim poście z zabawami, w miarę chęci i czasu zapraszam do udziału, najlepiej we wszystkich, ale możesz wybrać co Ci odpowiada:)

    http://pando-ra-handmade.blogspot.com/2012/06/dajmy-sie-poznac.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pamiątka, chyba sama taką podaruję mojej malutkiej za jakiś czas :) a z Ciebie artystyczna dusza - Aniołek bardzo udany :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)