świąteczny

Rotator

wtorek, 8 maja 2012

50 pytań do

 


Nie bezpośrednio, ale jednak zostałam zaproszona do zabawy "50 pytań do ..." :)  Zaprosiła mnie Słodko Gorzka 

Trochę zwlekałam z zabawą, ale czas ją rozpocząć, bo już kolejne w kolejce czekają :) 

Zasady zabawy:

1. Wklej logo tagu
2. Napisz kto Cię otagował
3. Otaguj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegos dowiedzieć
4. W komentarzu pod notatką odpowiedz na 50 zadanych Ci pytań od czytelników
 
Otagowała mnie Słodko Gorzka, a ja otagowuję wszystkich chętnych do zabawy :)  Czekam na pytania. Odpowiadać będę w miarę możliwość, z pewnością z lekkim opóźnieniem :)

2 komentarze :

  1. 1. Co robisz gdy 'nikt nie patrzy'?
    2. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
    3. Najszczęśliwsze i najsmutniejsze wydarzenie w Twoim zyciu?
    4. Chciałabyś cos zmienic w swoim życiu? Jak tak, to co to jest?
    5. Żałujesz czegoś?
    6. Twoje najwieksze marzenie?
    7. Co w sobie lubisz najbardziej, a co najmniej?
    8. Szklanka jest do połowy pełna czy pusta?
    9. Twój zyciowy cel?
    10. Ulubiona pora roku i dlaczego (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie wiem, nic takiego nie przychodzi mi na myśl. Chyba muszę się poobserwować :)

      2. Zielony

      3. Najszczęśliwsze, to chyba narodziny Wiki :)
      Najsmutniejsze, hmm śmierć dziadka

      4. Ogólnie chciałabym trochę zmienić siebie, bardziej śmiało do wszystkiego podchodzić, ale to tak bezkonkretów, bo tak na prawdę nie mam na co narzekać :)

      5. Żałuję, że w liceum nie zdecydowałam się zapisać do orkiestry gdzie być może nauczyłabym się grać na saxofonie :)

      6. Muszę sobie jakieś nowe sprawić, bo męża i dziecię już mam, jeszcze tylko synek (druga dziewczynka też może być :) ) i marzenie spełnione :), a kolejne to może jakieś gniazdko dla naszej rodzinki :)

      7. Tego czego nie lubię w sobie to trochę bym mogła wymieniać :) Najbardziej nie lubię tego, że jestem taką zazdrośnicą i brak mi pewności siebie.

      A co najbardziej lubię, to ja nie wiem :)

      8. A to zależy którego dnia :)

      9. Dobre pytanie :) Muszę pomyśleć bo wszystkie dotychczasowe cele zrealizowane.

      10. Wiosna, ponieważ szarość zostaje wyparta przez zieleń :) i słońce rano budzi, a nie budzik :)

      Usuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)