świąteczny

Rotator

poniedziałek, 5 sierpnia 2019

Przegląd miesiąca - lipiec

Czasu na pisanie mi brakuje, a chciałabym pozostawić tu jakiś ślad, po tym co było, co się zdarzyło ... Tak więc sobie wymyśliłam, że zrobię krótki przegląd miesiąca :) 

Lipiec - dla dzieci to czas wakacji, dla mnie to czas wzmożonej pracy. 

domek w lesie

Dzieci wakacje rozpoczęły jeszcze w czerwcu. Zaraz po zakończeniu roku szkolnego, pojechaliśmy do naszych znajomych, do domku w lesie :) To był bardzo miło spędzony czas :) Spacery, termy, grillowanie, pieczenie kiełbasek na ognisku. Tylko te komary paskudne przeszkadzały :D Nie mniej było super.

termy mszczonów, zjeżdżalnie, baseny
https://www.termy-mszczonow.eu/

Cały lipiec (a nawet końcówkę czerwca i początek sierpnia) mieliśmy gości. Odwiedziła nas moja Szwagierka z córką. Dziewczynki miały okazję pobawić się z kuzynką i pobyć z ciocią, która w tym czasie się nimi zajmowała. Fajna sprawa, mieć ciocię co nie pracuje w wakacje ;) 

Z racji tego, że i ja i mój mąż cały lipiec pracowaliśmy nasze wakacje ograniczyły się do krótkich wypadów to tu, to tam:

- nad jezioro 

jezioro, Józefowo, jezioro w Józefowie, plaża


- do kina

film
https://www.cinema-city.pl


- do znajomych i na spacery po okolicy 

kapliczka, świątynia
Turzno


- do Gospodarstwa Agroturystycznego Brzoza 

agroturystyka, wieś


- do JuraParku w Solcu Kujawskim

jura park, solec kujawski, park dinozaurów, dinozaury

 Z pewnością będziemy te chwile miło wspominać. 

Tak jak wcześniej wspomniałam, lipiec to dla mnie pracowity miesiąc. Mieliśmy w pracy "nieszczęśliwy wypadek". Serwery padły i na nowo musimy wklepywać dane z całego półrocza, a nawet więcej. Powiem Wam tak: da się to zrobić, ale nikomu nie polecam. Lepiej sprawdźcie, czy u Was KOPIE ZAPASOWE się tworzą tak jak powinny :) 

Skoro już z tematu wakacji przeskoczyłam do spraw informatycznych, nawiążę do poprzedniego wpisu :) Poczytałam trochę o optymalizacji dla wyszukiwarek SEO. Na działania mające wpływ na uzyskiwaną przez stronę internetową pozycję w wyszukiwarkach, składa się kilka elementów. Jedne z nich brzmią prościej i bardziej znajomo, tak jak przykładowo optymalizacja treści (czyli zastosowanie słów i fraz kluczowych), czy też optymalizacja grafiki. Inne są zdecydowanie trudne i nie do ogarnięcia dla zwykłego blogera (optymalizacja struktury linków, czy też optymalizacja kodu strony). Działaniami tego typu zajmują się profesjonaliści, którzy po przeprowadzeniu rzetelnego audytu SEO wiedzą nad czym trzeba popracować w przypadku danej strony i pokierują jej właściciela, tak by współdziałając strona przesuwała się coraz wyżej wyszukiwarkach.

6 komentarzy :

  1. Za tobą intensywny, ale bardzo ciekawy miesiąc. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja też :) choć mogłoby być jeszcze aktywniej :D więcej podróży

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)