świąteczny

Rotator

środa, 18 stycznia 2017

Plany czytelnicze na 2017 rok

Chyba jeszcze nigdy nie snułam planów w związku z moim czytaniem. To, co wpadło mi w ręce, to na co miałam ochotę i tyle na ile miałam czasu ... tak czytałam. W tym roku podkusiło mnie, żeby coś sobie założyć. Jakiś plan zrobić. 





Po pierwsze dobić 52 książek 
Chyba jeszcze nigdy tylu w ciągu roku nie przeczytałam. Nie mniej po rocznym macierzyńskim, mój umysł chyba odpoczął i już nie zasypiam czytając, nie mam problemu ze skupieniem się na tekście, w końcu znowu bezproblematycznie przenoszę się w świat stworzony przez autora książki. Niezmiernie to przyjemne :) i daje nadzieję, że w tym roku przeczytam więcej książek niż w latach ubiegłych. 

Jak tylko pomyślałam, o tym, że fajnie byłoby przeczytać 52 książki, to zaraz wpadła mi w oko informacja o wyzwaniu organizowanym przez taniaksiazka.pl połączonym z konkursem. Oczywiście zgłosiłam się :) Szczegóły zabawy znajdziecie TU, a ja pozwolę sobie wkleić u mnie tylko zasady, żeby było wiadomo, o co chodzi:

Zasady są bardzo proste: 

👉 wrzuć na swój Facebookowy lub Instagramowy profil zdjęcie/tekst oznaczony hashtagiem #CzytelniczeIgrzyska2017 oraz hashtagiem etapowym,
#czytamzimą - od 3.01.2017 do 31.03.2017
#czytamwiosną - od 1.04.2017 do 30.06.2017
#czytamlatem - od 1.07.2017 do 30.09.2017
#czytamjesienią - od 1.10.2017 do 31.12.2017
👉 Twoja praca musi zawierać tytuł książki wraz z jej kolejnością przeczytania oraz liczbą wszystkich książek, które zamierzasz przeczytać w 2017 roku! 
👉 Swoją pracę możesz również umieścić w poście pod tym wydarzeniem.

🎁 Do wygrania bony prezentowe, rabatowe, kubki, torby i przede wszystkim KSIĄŻKI! 📙 



Później zrodził się w mojej głowie pomysł, na pisanie comiesięcznych podsumowań przeczytanych książek, także na początku lutego możecie spodziewać się pierwszego tego typu wpisu :D 

Ostatnie postanowienie na ten rok, to skupić się na autorach, których bardzo lubię czytać: Nurowska, Schmitt

Zastanawiałam się jeszcze nad innymi wyzwaniami, ale postanowiłam nie przesadzać. W końcu moje życie to nie tylko książki ;) 

3 komentarze :

  1. Ja nie robię planów czytelniczych, ale mam kilka tytułów, które chciałabym przeczytać w najbliższym czasie. :)Czasem sporadyczny wybór jest lepszy od zaplanowanego :) W konkursie/wyzwaniu raczej nie wezmę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) może i masz rację, ale w tym roku u mnie jest plan i mam nadzieję go zrealizować, a za rok kto wie, może znowu będę czytać spontanicznie ;)

      Usuń
  2. Życzę w takim razie realizacji wyzwania i przeczytania 52 książek :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)