świąteczny

Rotator

niedziela, 12 stycznia 2014

Sałatka z makaronem ryżowym i rukolą

Wczoraj zapowiedziałam przepis, a więc oto i on :) 
Sałatkę z makaronem ryżowym i rukolą mieliśmy okazję spróbować u znajomych, u których spędziliśmy Sylwestra. Gosia, nasza gospodyni, poczęstowała nas wieloma smacznymi potrawami (pisałam o tym TU) a ta sałatka idealnie pasuje mi na dzisiejszą imprezę, więc wykorzystałam wiedzę i doświadczenie Gosi i dzięki jej wskazówkom przygotowałam sałatkę dla naszych gości :)

sałatka z makaronem ryżowym i rukolą

SAŁATKA GOSI

  • filet z piersi kurczaka
  • ok. 200 g. makaronu ryżowego
  • 3 marchwie
  • 1 por
  • rukola
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • sól, pieprz, curry
Kurczaka kroimy na kawałki wielkości "sałatkowej" i smażymy w curry. Marchewkę obieramy i trzemy na tarce. Pora kroimy w półplasterki i wraz z marchewką dusimy na patelni. W międzyczasie gotujemy makaron. Gotowe składniki mieszamy ze sobą, dodajemy rozdrobnioną rukolę i oliwę, przyprawiamy. Smacznego :) 


12 komentarzy :

  1. Nie widziałam jeszcze takiego makaronu. A sałatka fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w pierwszym momencie myślałam, że to ryż :)

      Usuń
  2. Uwielbiam sałatki z makaronem ryżowym ;) Na pewno wypróbuję ten przepis ;)
    A na facebooku jeszcze nie ma mojego bloga, ale myślę o tym, żeby się tam w końcu pojawić ;) Kiedy już tak się stanie na pewno poinformuję o tym na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tego makaronu, do tej pory nie znałam :)

      Usuń
  3. Mniam, mniam. Muszę zrobić taką w domku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. makaron ryżowy :) mniam - ale z rukolą jeszcze nie jadłam. Musze spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak średnio za rukolą przepadam. Dziwny smak ma ;p Ale może w takim połączeniu mi zasmakuje? Muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta rukola bardziej "wygląda" niż dodaje smaku, bo jest jej stosunkowo niewiele :) Spróbuj, może Ci zasmakuje :)

      Usuń
  6. Wygląda bajecznie kolorowo. Nie jestem sobie wyobrazić połączenia tak różnych smaków, więc nie pozostaje mi nic innego, jak zrobić i się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow...brzmi bardzo apetycznie :) Muszę koniecznie wypróbować, bo w domku przepadamy za różnego rodzaju sałatkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)