świąteczny

Rotator

piątek, 24 stycznia 2014

Marzenie :)

Marzeń mam całą masę, ale dziś marzy mi się ...

Lato. Na tle lasu stoi sobie mała, drewniana chatka, z otwartymi oknami. Ja leżę sobie na leżaku z książką w ręku. Wiki bawi się z Tatusiem w ganianego. Ćwierkają ptaszki, bzykają owady :) W oddali szumi potok. [Ula KOcha Swojego męża. - wtrącił Mąż]

albo

Idziemy przez wiosenny las. Drzewa szumią. Pod nogami ugina się mięciutki mech. Pękają z trzaskiem leżące na ziemi gałęzie. Docierają do nas nieliczne, ale za to cieplutkie słoneczne promienie :)


Ciepło i spokój. Rodzina w komplecie. Myśli niczym niezaprzątnięte.

14 komentarzy :

  1. Ylllo ależ cudne marzenie - kradnę je od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym marzeniem mogę podzielić się z każdym :)

      Usuń
  2. Życzę spełnienia tego pięknego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja proponuję zimową wersję marzenia:
    Mroźno, biało, słoneczne refleksy odbijają się w zmrożonych kałużach. Wiki szaleje na sankach z Tatusiem. Ula w chatce przygotowuje ciepłą herbatkę, otula się kocykiem trzymając książkę. Odrywa się od niej by przytulić dwa wracające ze spaceru bałwanki (i kochać Męża :P)
    Po co czekać z realizacją marzeń aż pół roku?!
    Doceńmy jak piękną mamy zimę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato latem, ale ja bardziej niecierpliwie czekam na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaaa, jaki piękny domek. Idylla :) Piękną masz wizję :) Też chętnie bym się zaszyła w takiej chatce.... ale ze znajomymi ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ zachwycasz tym magicznym domkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Iście rajskie marzenia. :) Cudny domek, mojej mamie taki się marzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domek, o ile dobrze kojarzę, z Muzeum Wsi Lubelskiej:
    http://www.skansen.lublin.pl/‎

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)