świąteczny

Rotator

sobota, 5 października 2013

KONKURS WRZEŚNIOWY - wyniki

Przyszła pora najwyższa na ogłoszenie wyników konkursu wrześniowego, ale za nim do tego przystąpię, chciałabym najpierw podziękować Wam za tak liczny udział :) i poprosić, żebyście zostawili linki do swoich blogów, bo nie zawsze miałam możliwość dotrzeć do Was.
Już nie przedłużam :)

UWAGA! UWAGA! Maszyna losująca, dokonuje wymieszania, dokładnie złożonych w kosteczkę, karteczek z imionami, tak licznej grupy uczestników konkursu wrześniowego. Następnie maszyna losująca wybiera szczęśliwą karteczkę:


I oto karteczka, na której widnieje imię,nick lub e-mail osoby, która właśnie w tej chwili stała się właścicielem/ką książki "Azyl".

Tamtararam

Tą osobą jest:


Gratuluję! 

Brawa! :) 

I wyszło, że "kto pierwszy, ten lepszy" bo Aneczka była pierwszą osobą, która się zgłosiła :) 

Na koniec, chciałam zaprosić do kolejnego konkursu. Tym razem nagroda, przygotowana z myślą o dzieciach. Zapraszam na KONKURS PAŹDZIERNIKOWY


14 komentarzy :

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)