świąteczny

Rotator

niedziela, 17 marca 2013

Twój Mąż nie lubi spacerować?

Pokaż Mu grę Ingress

"Fabuła gry Ingress ... od początku koncentruje się na odkryciu tajemniczej energii XM (Exotic Matter), która uwalniana jest przez jeszcze bardziej tajemnicze portale rozsiane po całym globie"(źródło)

 Ta tajemnicza energia wyciągnie na spacer Twojego faceta po ciężkim dniu pracy, bez względu na nastrój i pogodę.

Niestety ta gra uzmysławia mi kobiecie jak niewiele jestem warta. Nie mam w sobie żadnej tajemniczej energii, która pociągałaby Męża za mną.  Wydaje się, że jedyna energia, która sprawiała spacer ze mną przyjemnym ulotniła się przy pierwszym akcie miłosnym, no może kilku pierwszych  :/

Pocieszające jest tylko to, że jak już będzie ciepło, dziecko będzie zdrowe, a wszystkie obowiązki wykonane, to będę mogła się przyłączyć i odkrywać energię płynącą z portali razem z Mężem.


1 komentarz :

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)