świąteczny

Rotator

piątek, 8 marca 2013

Łóżka dla dzieci

Oglądałyśmy dziś z Wiki łóżka dla trochę większych dziewczynek niż Ona w chwili obecnej :) i stwierdziłam, że sama jeszcze takie łóżeczko zamek czy coś podobnego chciałabym :) 
http://muratordom.pl/wnetrza/pokoje-dla-dzieci/pomyslowy-pokoj-dla-dziecka-aranzacje-pokojow-dzieciecych-rozwijajace-wyobraznie-malucha,70_9668.html

http://www.babybest.eu/lozka39.html


Bajkowe łóżka dla księżniczek
http://www.e-mieszkanie.pl/zdjecia-mieszkan/2922,bajkowe-lozka-dla-ksiezniczek/15536,bajkowe-lozka-dla-ksiezniczek




P.S. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

20 komentarzy :

  1. Wszystkiego Najlepszego:)
    Łóżka jak z bajki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łóżka cudne. Też sama bym takie chciała. I właśnie to jest fajne w tym, że ma się córę ;) My z Sis kupiłyśmy sobie dzisiaj wyklejankę z księżniczkami, bo nam się zachciało ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczne te łóżeczka:)Moja córa by piała z radości na widok takiego łóżka,i może wreszcie chętniej chodziła by spać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, jestem w stanie wyprodukować łóżko zdj.3 chętnych zapraszam :) 603 69 77 88

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakie mniej wiecej bylyby koszta wykonania takiego lozka??

      Usuń
    2. Panie Przemku, musi Pan zadzwonić na ten numer, bo ja nie znam p. Michała i nie mam z nim żadnego kontaktu. Zostawił tu komentarz, a ja zwyczajnie go nie wyrzuciłam, bo może akurat ktoś będzie miał ochotę ..., ale nie mam pojęcia kim ten Pan jest i czy jest godny polecenia

      Usuń
    3. Witam jaki koszt takiego łoczeka :)

      Usuń
  5. Katarzyna Grodzka : Wiki czułaby się jak księżniczka w takim łóżku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, ale niestety tylko na chwilę. Minie faza danej bajki i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie moge kupic to pierwsze lozko? Pomozcie:-(

    OdpowiedzUsuń
  8. to z zamkiem jest strszne! Mogło by w salonie stać takie jest wielki !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te łóżka, szkoda, że dziecko tak szybko z nich wyrasta :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jemu jakie swietne cudenka muszę je mieć ktoś cos? Gdzie kupić?

    OdpowiedzUsuń
  11. szukaj w internecie, na pewno ktoś robi takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajeczne! Wystarczy smykałka i głowa pełna wyobraźni... i jakie cuda ludzie tworzą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bajeczne! Wystarczy smykałka i głowa pełna wyobraźni... i jakie cuda ludzie tworzą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też macie kłopot ze znalezieniem odpowiedniej kołdry do łóżeczka dla swojego dziecka, czy tylko u mnie są takie problemy? Powiem Wam szczerze, że długo szukam i ostatnie nadzieje pokładam w stronie https://senpo.pl/koldry/koldry-180x200/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyśmienity wpis. Dał mi dużo cennych informacji.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)