świąteczny

Rotator

wtorek, 8 marca 2011

Dzień Kobiet :)

Rano, w pracy, na biurku - Raffaello od Szefa :) W ciągu dnia - życzenia i słodkości od klientów :) Po pracy - randka z ukochanym Mężem :) 

Wspólny obiad, lody, spacer ...  i upatrzyliśmy kozaki :) takie w sam raz dla mnie :)  Mąż namawiał mnie, żebym kupiła, ale na razie wstrzymałam się. Podobają mi się i co najważniejsze nie są zaszerokie w łydce. Niestety cena ... :( 
Walczę sama ze sobą ... zobaczymy, która Yllla wygra: ta oszczędna, rozsądna ..., czy ta która lubi eleganckie, drogie ... :)

Hmm Dzień Kobiet mógłby zdarzać się częściej :)

A już niedługo, 10tego marca, jest Dzień Mężczyzn :) też fajne święto :) trzeba się zastanowić jak umilić ten dzień Mężowi :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)