świąteczny

Rotator

wtorek, 8 lutego 2011

Praca :)

Lenistwo jest czymś czego pragniemy jak pracujemy, a praca gdy jej nie mamy. Ja zdecydowanie ostatnio pragnęłam pracować i ... :)

Od dziś zaczęłam pracę w biurze rachunkowym. Cieszę się bardzo :) i bardzo się boję, czy sobie poradzę. Bo wiedza jest ulotna, z mojej głowy wyleciało wiele teorii, a praktyki jeszcze nie było do tej pory ... 
Jednak jestem przekonana, że chcieć to móc :)

Miejsce pracy jakieś 15-20 min od miejsca zamieszkania, praca taką jaką chciałam, miłe koleżanki i szefostwo - czego chcieć więcej :)

Oczywiście już się cieszę, a jeszcze umowy nie mam, ale to kwestia czasu :) 

Hura hura hura :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)